Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Brugeravatar
Af KimKaos
Det er et totalt ripoff

Det er sgu pissegroft og dertil kommer at det er fantasiløst at Samsung ikke evner at udforme deres eget designudtryk - Samsung har stjålet fra både Beovision 10 og Contour - Håber at B&O river dem et nyt hul på bagsiden
Der er jo ingen tvivl om hvor en tidligere B&O forhandler har fået ideen fra. Men at den er så unik den ide, har jeg måske svært ved at se. Jeg tror jo ikke der er nogen der er i tvivl om hvorvidt en Canvas er fra B&O eller ej. Lad os se hvordan det ender.
Brugeravatar
Af KimKaos
Som jeg skriver et andet sted Laust er en fantasiløs tyveknægt på samme måde som den berygtede Christian Bitz - han blev idømt en millionerstatning for designtyveri og plagiat og det samme bør ske for Laust
Af Beomand
Nej det er ikke et 65" på billedet. Det kommer der senere når jeg har fundet ud af hvilken model det skal erstattes med.

Godt set forøvrigt...
Den ligner noget fra Art Deco tiden, og så til en pris på små 36.000. jeg klarer mig med min Klipsch 200
Beomand skrev: 17 okt 2025, 20:24 Nej det er ikke et 65" på billedet. Det kommer der senere når jeg har fundet ud af hvilken model det skal erstattes med.

Godt set forøvrigt...
Lidt sent svar, men faldt lige over tråden.

Du skrev dette for næsten et år siden (17. jan 2025):
Jeg har tidligere skrevet med Peter Pan om at bruge en Almando boks på min nyt indkøbte LG 65 tommers tv.

Så nu har jeg købt et nyt fjernsyn og en Beosound Theatre.
Købte du et nyt TV, men fortrød?

Hvad er situationen i dag?
Jeg vil anbefale dig et 77", hvis det er samme væg, det skal hænge...
  • 1
  • 329
  • 330
  • 331
  • 332
  • 333