Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Nu er Black Friday ved at være til ende, fik i købt nyt TV? Og hvor mange % var sparet? Eller købte i noget andet elektronik?

Vil lige komme ind på senere, hvad jeg fik købt her i Black Week, men nyt TV, DVD afspiller, Soundbar m.m.

Min gl. DVD afspiller er gammel, måtte have en hvor remoten virker, selv om lyden i tvet er god, købte jeg en billig soundbar.
Jeg har købt atter en Panasonic, 50” QLED, som reserve, bruger min Google TV Streamer med den, så det virker at se alle mine kanaler i Norlys fuld pakke og TV 2 Play, men bare brug af TVets remote…
Btw, det bedste jeg har købt iløbet af året er en Smart radio, der kører døgnet rundt, når internettet virker, nu har jeg også 2 Internet udbydere og radioen hopper selv over på Norlys netter, går Yousee nettet ned, men mit problem er at den ikke virker med Norlys nettet… ved ikke hvorfor.
Her hvad jeg fik købt, bærbar pc og radio lidt før…

Cepter bærbar PC (Power)
Smart Radio med DAB (Lokal Panasonic center)
Panasonic 50” QLED TV (Lokal Panasonic center)
Sony DVD afspiller (Elgiganten)
Google TV Streamer (Elgiganten)
Philips Soundbar (Bilka)

Og nu er sidste Jule gave til mig selv i hus! :)
Nu er Black Week ved at være slut, men nogle fortsætter vist med tilbudene imorgen…

Jeg købte ikke noget i fredags, hentede bare et købt soundbar kl. 7 mens der ikke var kø…