Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af PHansen
Hej folkens..

Har lige bestilt deres 32" lcd tv..

Ved godt det nok ikke er et super godt tv, men til den pris er det vel et rigtig godt tilbud?
Af Zacho
Til prisen så er det er ret godt tilbud.. Med deres "Begrænset antal 200stk" så er det nok ikke noget de tjener penge på.. Nærmere god omtale.
Af PHansen
Kan se de har solgt 1200stk står der på deres side..

Så håber min bestilling gik igennem..

Har i hvert fald fået en "tak for din ordre" mail..
Af moand230
hvordan er kvaliteten af Zepto tv'ene?
Af Zacho
Jeg har selv testet deres sidste 32", altså modellen før denne og den var bestemt ikke noget at råbe hurra for.. Designet lignede noget billigt plastik, og billedkvaliteten var alá Amitechs..
Dog til 2500kr så kan man altid have brug for et ekstra soveværelses TV.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Meld lige tilbage om du får leveret TV'et til den opgivne pris. Hvis ikke så vil vi gå videre med sagen i andre nyhedsmedier. Falsk reklame slipper man ikke godt fra.
Af PHansen
Jeg har i formiddags modtaget en mail om at mit tv bliver leveret den 19..

De har trukket pengene, så jeg håber da jeg får det..

Selvom ham fra Alfaview er ansat hos Zepto nu.. Så lidt nervøs kan man vel stadig være.. O-O 8)
Af Borgma
Husk lige at en webshop ikke må hæve pengene før varen er afsendt..
Så vær lige varsom med det!
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det var netop derfor vi gerne ville høre fra nogen der rent faktisk fik TVet leveret. Ellers vil vi naturligvis sørge for at der bliver lagt fokus på det.
Brugeravatar
Af Andromedia
Selv om der er nogen som kan bekræfte at de få leveret tv'et, så finder vi nok aldrig ud af om der rent faktisk blev solgt 1200 fjernsyn. Det virker lidt mærkligt at der var udsolgt på ganske få timer, og at man så blev præsenteret for deres alternative kampagne som bare var over dobbelt så dyr.

Jeg beklager min skepsis, men jeg har ingen tillid til et firma som ansætter direktøren fra skandalefirmaet alfa-view. !:(
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Vi kan meget hurtigt blive enige om at 1200 stk. på få timer UDEN reklamefremstød i nogen andre medier ikke lyder plausibelt. Jeg tvivler stærkt på at Zepto havde så mange besøgende der tilfældigvis ledte efter et TV den dag...
Af PHansen
Spændende læsning..

Jeg er som sagt en af dem som fik et, dog har jeg stadig ikke hørt fra dem angående levering, men regner da med det kommer.. :)

Jeg fik en mail af en kammerat som sagde at tilbudet stod på forsiden af ekstra bladet, og eftersom EB.dk er den mest besøgte hjemmeside i DK, så tror jeg godt de kan sælge 1200 tv på få timer..

Men som sagt, vender tilbage når jeg hører fra dem..

Var også selv meget skeptisk i starten, men regner da med det skulle komme..

Har i hvert fald fået ordrebekræftelse pr. mail.. Med regning osv.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15