Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Fire TV er ikke til meget hvad angår de Danske App's, Der er You See Play, men ikke andre. Så når det gælder DRTV, TV2 Play, Viaplay, Dansk Filmskat og for den sags skyld SKY Showtime, så skal det bruges en extern enhed.
ATV boksen er sat til mit andet TV, men det hele er fordi den tabel Rasmus engang postede Linket til, der stod Play kunne af omveje køre på Fire TV, men forhandleren sagde man bare kunne bruge den indbyggede Internet browser til Play, remoten har en genvejs taste til Browseren…
Det er da måske muligt at sideloade App'S men når der er andre muligheder så er der ingen grund til det.
Selvom smart-tv-browsere måske kan åbne hjemmesiden tv2play.dk, understøtter de ikke nødvendigvis optimal streaming, hvilket kan resultere i dårlig billedkvalitet eller at tjenesten slet ikke virker
TVet er forøvrigt for stort, jeg sidder lige ved siden af, men det var mindste tv de havde på tilbud her i Black Week, men det må jeg leve med, forøvrigt smart med den Browser, har ikke set min oled tv har den mulighed…
Jeg har selv en hjemmeside, den kunne fint loades, men jeg vil nok ikke bruge det meget, da jeg har en næsten ny bærbar computer… men nu er det slut med at købe mere, vil bare sidde derhjemme på fredag! ;-)
Til Browsing i almindelighed Ja, men når det kommer til Film/video er den næppe god til grundet f.eks de Codex der bruges til det.
Det er primært måden baggrundbelysning implementeres på. Mini LED er bedre.