Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Tabula Rasa
Ved godt det ikke er heeeelt i forlængelse af tråden, men alligevel lidt (og kan ikke lave kommentarer på Rasmus’ super nice indlæg herom).

Men kan nogle be-eller afkræfte, at tilbuddet på Apple TV til 39 kr i seks måneder, der gælder indtil d. 2 november, kun er for nye abbonenter? :)

Forsøgt at bruge link, men da jeg allerede har abbo, fører linket mig bare ind på Apple TV, ligesom som når jeg normalvist åbner app’en.

Pfh. tak!
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Min forståelse er, at det virker for nye og tilbagevendende kunder.

Hvis du allerede har abonnement, så tror jeg ikke du kan overgå til denne pris. Jo så skal du opsige dit abonnement først og det skal udløbe inden kampagnen udløber, og derefter skal du så tegne abonnement på ny. Eller du kan bruge en ny emailadresse til Apple ID, men det giver nok udfordringer med de andre Apple-services. Hvis du prøver at åbne linket (https://apple.co/49uVowg) via f.eks. Chrome browser, så åbnes Apple TV appen ikke automatisk, og så skulle du kunne se tilbuddet og vilkår.
Af Tabula Rasa
Rasmus Larsen skrev: 25 nov 2025, 09:36 Min forståelse er, at det virker for nye og tilbagevendende kunder.

Hvis du allerede har abonnement, så tror jeg ikke du kan overgå til denne pris. Jo så skal du opsige dit abonnement først og det skal udløbe inden kampagnen udløber, og derefter skal du så tegne abonnement på ny. Eller du kan bruge en ny emailadresse til Apple ID, men det giver nok udfordringer med de andre Apple-services. Hvis du prøver at åbne linket (https://apple.co/49uVowg) via f.eks. Chrome browser, så åbnes Apple TV appen ikke automatisk, og så skulle du kunne se tilbuddet og vilkår.
Roger - tak for hurtigt svar, Rasmus.

Mit abbo kan desværre ikke nå at udløbe inden d. 2 november (- og maaagter ikke helt potentielt hyr/omstændighed med forskellige logins i seks måneder pga. filmbibliotek :p).

Ps…..tak også til dig, G80, for svar. Nåede at se, men ikke svare :)
Af Tabula Rasa
Iøvrigt, har Apple/Itunes for vane at lave Black Friday tilbud på film?

Nuværende ‘black week’ tilbud er præcis de samme priser, som normale tilbud - og for aktuelle filmpakker, der kom igår, er tilbud faktisk ringere end tidligere.
Af Tabula Rasa
Roger that, Rasmus og Kabri. Så behøves jeg ikke være så obs…hehe.. Har en liste med film jeg håbede/håber snart kommer på bud :)
Af Flemming Larsen
Tabula Rasa skrev: 25 nov 2025, 10:16 Roger that, Rasmus og Kabri. Så behøves jeg ikke være så obs…hehe.. Har en liste med film jeg håbede/håber snart kommer på bud :)
Kender du appen Cheapcharts? Der kan du holde øje med filmene. Du lægger dem ind, og og får så en besked når den er kommet på tilbud. Du kan sætte en pris som du helst have. Jeg har sparet mange penge på den app.
Af G80
Leonardo DiCarprio nu i 4K HDR.

edit One Battle After Another :)
Senest rettet af G80 25 nov 2025, 20:20, rettet i alt 1 gang.
Af Tabula Rasa
Flemming Larsen skrev: 25 nov 2025, 13:05
Tabula Rasa skrev: 25 nov 2025, 10:16 Roger that, Rasmus og Kabri. Så behøves jeg ikke være så obs…hehe.. Har en liste med film jeg håbede/håber snart kommer på bud :)
Kender du appen Cheapcharts? Der kan du holde øje med filmene. Du lægger dem ind, og og får så en besked når den er kommet på tilbud. Du kan sætte en pris som du helst have. Jeg har sparet mange penge på den app.
Yea! Det er en super side. Jeg tjekker faktisk kun tilbud der og aldrig i app’en.
Godt nok Ikke lavet en profil, selvom det er smart. Jeg tjekker bare siden daily, i tilfælde af der kommer film jeg har glemt og gerne vil se/eje. Der kommer ikke så mange af gangen, så rimelig overskueligt :)
Af Flemming Larsen
Tabula Rasa skrev: 25 nov 2025, 18:42
Flemming Larsen skrev: 25 nov 2025, 13:05
Yea! Det er en super side. Jeg tjekker faktisk kun tilbud der og aldrig i app’en.
Godt nok Ikke lavet en profil, selvom det er smart. Jeg tjekker bare siden daily, i tilfælde af der kommer film jeg har glemt og gerne vil se/eje. Der kommer ikke så mange af gangen, så rimelig overskueligt :)
Jeg har så mange jeg holder øje med og så er det nemmere at overvåge den, end at skulle ind hver dag. Det er en nem måde at spare penge.
  • 1
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89