Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af askyum
Hej Flatpanels!

Jeg er skal til at købe et nyt tv, da jeg skal til at flytte i lejlighed. Jeg er dog i tvivl om, hvilket tv som er bedst til mit budget. Jeg vil sætte stor pris på jeres tanker og anbefalinger!

Tak for det 8-)
Af JornH
Det er ikke megen tv du får til den pris, men prøv se i Flatpanels Black fredag info.

Jeg var i en Bilka og et Føtex butik, man kan godt få LGs og Samsungs til den pris…
Af Supergris
Hvorfor anbefaler I begge TV, der ligger over budget?

Hvem siger, at C7K nogensinde kommer under 4500 kr., og hvad hjælper det, hvis budgettet kun er 4000 kr.?

De fleste herinde har ikke den stor fokus på TV i denne klasse, så forvent ikke den helt store hjælp, i stedet må du holde ører og øjne åbne, og så springe på, når der kommer et godt tilbud.

Hold øje med aviser og tilbudsjagten herinde:

https://www.flatpanels.dk/tilbudsjagten.php

Nu og de kommende uger burde der dukke et godt tilbud op i forbindelse med black friday...
Af JornH
Jeg er ved at købe et nyt TV til de 4000, det er en Panasonic QLed 50 tommer no. 50W85BEZ nedsat 3000 kr. det vil jeg syntes er en god TV til pengene, men man skal nok have en eller anden Medie boks.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Hvorfor skifte til det TV når du har et OLED med Google TV.
Af JornH
Jeg bruger 2 TVs, men min gl. Samsung er ikke god mere…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Så giver det mening, men ja du skal bruge en af dine medier bokse, da Fire TV ikke er til meget som det er nu, det er dog fint til You See da det har Play App'en.
Af JornH
Ja, nu har jeg ATV og Google TV. Streamer der bare begge to står slukket…
Af JornH
Jeg har kikket lidt på nettet, hos min forhandler er det nedsat til 3999 kr, hos andre med tilbud kan det være 1-2 tusinde dyere, stadig med 5 års garanti hos et Panasonic center…