Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

G80 skrev: 20 nov 2025, 12:01 Jeg tror jeg har forvirret dig lidt med det prismatch. Det var bare en oplysning hvis du af en eller anden årsag foretrak at handle i elgiganten pga du selv havde fundet tilbud kun i elgiganten til at starte med. Det giver kun mening at bruge prismatch hvis man ikke gider at vente 1-3 dage eller hvor lang tid det tager fra en fjern butik over nettet, så man bare selv kan købe det omgående i fysisk elgigantenbutik hvis man har sådan en i nærheden, til den laveste pris fra nettet.
Hvis du ønsker at bruge den metode med selv at hente feks nu, kan du tjekke om den lokale elgiganten har den på lager og hvis de har det kan du forsøge at få dem til at prismatche, hvis de siger at det kan de ikke pga et eller andet kan du bestille direkte fra Proshop. Eller bestille direkte fra proshop nu.

men ja fjernsynet kan det samme uanset hvor mange forskellige tal og bokstaver det variere med. Men der vist noget med et af varianterne kun er i HD og ikke i 4K :)
Lyder godt, tak!

Vil gøre netop det: Gå i Elgiganten og forsøge at få prismatch og ellers bestille på Proshop (da jeg er tryggest ved at handle så dyr en ting i Elgiganten ift. kundeservice mv.)

Ifølge Proshop er deres variant også 4K, så det må man jo bare tro på og håbe:))