Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg bor i Birkerød.
Tror at løsningen bliver at jeg får et fragtfirma til at hente tv’et i Paris og køre det til mig

Skal lige holde øje med om der kommer bedre rabatkoder op til Black friday, men risikoen er at det bliver udsolgt - så måske jeg bare bestiller det snart
Det er en spændende operation man har gang i. Jeg forstår godt at man er meget ophidset over det TV og der skal ske noget, men så vildt er det jo heller ikke :)
Giv det en chance for at falde lidt i DK eller prøv overvej feks Hisense 100" som også laver ophidsende gode TV som sikkert kan findes til god pris.
Tak for dit indspark. Men for at finde et sammenligneligt (Dimming zones og lysstyrke), skal man mig bekendt op i Hisense 98UXKQ som koster det dobbelte?

Jeg ser derfor ikke Hisense som en reel konkurrent pt.

Ift. pris, så vil 98C8K sikkert også falde på det danske marked, men når El-Giganten kører det på tilbud til 32.999kr. fornyeligt, så er der langt ned til de. Ca. 17.800kr. man kan købe et 98C8K for i Frankrig. Har måske en løsning, så jeg har det leveret i DK for ca. 1.600kr. inkl. forsikring. Dvs. 19.400kr. totalt.

Herudover kører TCL med Google og Hisense med deres eget Vidaa, som er OK, men i min verden ikke lige så godt. (Vi har et nyere Hisense på et af børneværelserne)
he he. Vi har Hisense på børneværelset, så fik jeg den. Ej, vi følger med jo om du klare missionen, batman :). Kan du ikke bare bruge den der projektor som du plejer at lyse himlen op med.
westahn skrev: 14 nov 2025, 12:08 Tak for dit indspark. Men for at finde et sammenligneligt (Dimming zones og lysstyrke), skal man mig bekendt op i Hisense 98UXKQ som koster det dobbelte?

Jeg ser derfor ikke Hisense som en reel konkurrent pt.

Ift. pris, så vil 98C8K sikkert også falde på det danske marked, men når El-Giganten kører det på tilbud til 32.999kr. fornyeligt, så er der langt ned til de. Ca. 17.800kr. man kan købe et 98C8K for i Frankrig. Har måske en løsning, så jeg har det leveret i DK for ca. 1.600kr. inkl. forsikring. Dvs. 19.400kr. totalt.

Herudover kører TCL med Google og Hisense med deres eget Vidaa, som er OK, men i min verden ikke lige så godt. (Vi har et nyere Hisense på et af børneværelserne)
Hvis du finder sådan en løsning må du meget gerne skrive den til mig i en privat besked :)