Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Flemming Larsen
steadi skrev: 15 nov 2025, 17:37
G80 skrev: 15 nov 2025, 14:05 Jeg sidder lige og kigger på den der one battle after another i butikken og kan se på ikonerne at det er HD og D.Atmos. Er det en ting at der kan være fejl på de ikoner eller er det ikke en fejl og er ikke 4K HDR.
HD og Atmos, det var en lidt pudsig blanding.
Køb den og se. I kan altid fortryde købet og få penge tilbage.
Af CSP
Alle Warners film er nu uden Dolby Vision! De er max i 4K...
Det er uanset om vi snakker om nye film som Sinners, Weapons, Dune eller ældre som Harry Potter eller Ringenes Herre - det er fjernet, dog ikke hvis man allerede ejer filmen.
Hvad sker der lige, er det et dansk fænomen eller en eller anden kontrovers mellem Warner og Apple eller mellem Warner og Dolby at de nu ikke længer vil betale licensen. Uanset hvad er det virkelig ærgerligt hvis det er tilfældet.
Af CSP
Kun hvis du ejer den i forvejen, hvis ikke så vises den kun som 4K i butikken. Prøv at tjek en film du ikke ejer som f.eks. Dune, Harry Potter Sinners, Oceans 11, Weapons osv. de var alle i Dolby Vision for en uge siden - nu er de kun listet som 4K og uden Atmos…
Af Spoxy
Det er det, jeg har gjort - jeg ejer ikke Ringenes Herre filmene.
Begge Dune film vises også med Dolby Vision.
Hvilken enhed tjekker du fra?
Af CSP
Fra Telefon, Apple TV 4K og Mac alle viser uden Dolby Vision og det er kun Warners titler - alle andre der normalt har Dolby Vision har stadig.
Prøv at tjek One Battle After Another, den vises kun som HD.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Vi undrer os også over mangl. 4K HDR hos Apple. Rakuten og Google har "UHD" (de angiver ikke om det omfatter HDR), men mangler omvendt Atmos.

Biografaktuelle 'One Battle After Another' kan nu streames

Der mangler også bonusmateriale hos Apple. Jeg tror Warner har haft lidt for travlt her. Lad os give det en uge, og hvis det stadig mangler, så tager vi fat i Warner for at høre.
Af G80
Sådan Rasmus mand. Men du er lidt tilbageholden med at ringe Eddy op og give ham en advarsel om at vi ikke vil have prisstigning på Apple TV i fremtiden pga sport :) he he.
Af CSP
@Rasmus, oplever du også problemer med andre Warner film i butikken som pludseligt ikke er med Dolby Vision længere, altså ud over dem du selv måtte eje?
Når jeg tjekker den amerikanske butik, så er alle Warner titler med DV, så det er et lokalt dansk problem.
Af Spoxy
CSP skrev: 17 nov 2025, 08:51 @Rasmus, oplever du også problemer med andre Warner film i butikken som pludseligt ikke er med Dolby Vision længere, altså ud over dem du selv måtte eje?
Når jeg tjekker den amerikanske butik, så er alle Warner titler med DV, så det er et lokalt dansk problem.
Som jeg skrev til dig i går, kan jeg ikke se et problem i den danske Apple butik
Vedhæftede filer
IMG_2636.png
IMG_2636.png (9.27 MiB) Vist 87 gange
Af CSP
Godt nok underligt! Ved mig står der bare 4K
Vedhæftede filer
IMG_0902.jpeg
IMG_0902.jpeg (315.38 KiB) Vist 82 gange
  • 1
  • 84
  • 85
  • 86