PeterD skrev: ↑03 nov 2025, 06:17
Hvorfor skal jeg altid forsvare mig når jeg nævner sydkoreas produkter ?
Jeg kan jo være pigeglad.
Det kan være det samme handler om Kina om et par år ?
Der bliver jo nævnt mange producenter så måske er det tid til at vælge noget andet end OLED men er der plads til 98"..?
Nu er det jo ikke på grund af, du nævner Sydkoreas produkter, men dit had til én bestemt Sydkoreansk producent, nemlig Samsung!
Jeg mener, det er vigtigt, at man kan være rimelig sikker på, man får et objektivt svar, hvis man har et spørgsmål på en side som denne, hvilket dine indlæg ofte ikke bærer præg af.
Hvis du ikke er pigeglad, så må du jo være bøsse, ikke at der er noget galt i det; man skal jo huske at være objektiv.
I øjeblikket er du ellers meget glad og interesseret i Kina.
Som markedet er lige nu, er der ikke megen grund til at kigge væk fra OLED, hvis man er på udkig efter et nyt TV i den bedre klasse, med mindre vi snakker de rigtig store størrelser (85" og op), som efterhånden er ved at gøre deres indtog i de danske hjem...
@JornH Synd du ikke giver LGs OLED en chance. Deres modeller hører ofte til blandt de bedste bud på et godt TV til en rimelig pris, hvis man kan nøjes med sidste års model.
Et Samsung til 15000 kroner? Dem findes der masser af, men det kommer vel helt an på størrelsen?
Der er også andre producenter end Samsung, der laver gode TV!
Samsung spænder vidt i deres udvalg, men deres QD-OLED, hvis man ellers kan jonglere rundt i deres panel lotteri, leverer farver, som jeg er stor tilhænger af, nu de også er begyndt at producere OLED-TV...