Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Anmeldelsen af LG C5 er online. Den afløser C4 som LGs mest populære OLED-model. C5 findes i 42-83" og har i år en ny fjernbetjening og webOS 25.
Find testen her: https://www.flatpanels.dk/test.php?suba ... 1760958142

Hvis du har spørgsmål, kommentarer eller tilføjelser, kan de placeres her i tråden og vi skal prøve at vende tilbage på dem.

God fornøjelse med læsningen.
Når der ses bort fra Google TV og iOS, så har LG et godt udvalg af App's, sammenlignet med andre TV OS.
DRTV, TV2 Play, Viaplay, Apple tv+, Netflix, Prime, MAX, Disney, SF Anytime, Yousee Play, Tidal, Apple Music, Youtube med flere.
Du mangler ikke noget, du har jo også både Google TV og en ATV, så er det jo ligemeget hvad der er eller ikke er af App's på TVet.
Hvad med Norlys play appen? Kunne ikke se den på listen og der skrives alle ikke altid er tilgængelige, men jeg spørger kun fordi jeg så ikke skal sige LG tvs mangler apps…
JornH, Er det fordi du pønser lidt på sådan et lækkert LG til en god pris at hvis nu Norlys app er der, så er du klar, fordi du ikke er helt tilfreds med dit nuværende.
Jeg kender godt det der JornH :) Du kan ligeså godt indrømme at du skabsflirter med LG OLED, selvom du siger du ikke kan lide LG.
Det er det samme med at du også lader som om du ikke bruger Apple TV boksen, men render og tænder den om natten fordi du ikke kan lade være.
Jeg bruger også en app der hedder Tennis TV, jeg har et nyt TV, så pønser ikke på en lg, køber kun tvs med Google tv… var lige ved min forhandler, han mente ikke TV 2 Play var på LGs, men tror ikke han har ret idet ifølge jer andre her, måske det kun er på nye LGs? Hvorfor bruger i ATV hvis alle apps er der?
Hvis nu du ser godt efter på det link der tidligere er lagt op, og se i den kategori der hedder populær, så vil du se at der så sandelig er TV2 Play på LG. Så hvem din forhandler er, så tager han fejl.
Ca. 90% af tiden jeg ser TV bruger jeg TV 2 play appen på mit TV, ellers ser jeg med More TVs, hvis app jeg heller ikke tror er på LGs som om den er i listen over alle apps… Norlys har jeg kun pga. Viaplay der ikke koster mere, eneste fordel ved ATV er ved F1, som jeg heller ikke ser ret meget mere, så jeg ser ingen grund til at bruge ATV har man apps nok…

Men mit spørgsmål var sådan set til Rasmus og Flatpanels, til testen…