Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Musken
Hejsa. Som overskriftende antyder ønsker jeg et flat screen i den overnævnte pris klasse. For mig er kvalitet alt afgørende, og jeg sætter kvalitete langt over design:)

Det virker dog lidt mærkeligt at jeg så nævner en Samsung model, som ligger nummer 1 inden på hifipriser.dk, men folk elsker den åbenbart:)

Håber i kan hjælpe !!
Af NoNameDesigndk
krav / hvad skal den bruges til?? og hvad er det for en samsung du skriver om ?
Af Musken
Den skal bruges til at game playstation 3, og så må den da også godt se fin ud på tv:) Men er en gamer skærm.

Den samsung jeg så på var Samsung LE40M87BD, men er bange for jeg betaler for meget for design, og at der er ghosting?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Trailing (eller slør) mener du vel. Ghosting er noget andet end det du tænker på - det lover jeg dig.

M87 er udstyret med 100 Hz som du betaler for, men som ikke kan bruges til noget, så det skal alligevel slås fra. Du kan få stort set samme TV med R modellen. Samsung lancerer nye modeller i denne måned, så du kan med fordel vente og se hvad disse byder på - priserne bliver stort set identiske.
Af Musken
Hvad er det for nogen str. og sådan? og tror du de kan betale sig ydelse og prismæssigt? Hvad med Sharp ?