Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Noget jeg spurgte til for lang tid siden, om man kan omprogrammere en Apple boks til en anden remote frekvens…

Men da min radio og ATV en kører med samme frekvens på remoten tror jeg ikke det vil virke med en enforalle reserve remote, jeg bruger ikke pt. den radio…
Hvis der er sammenfald med at en enhed reagerer på noget fra en Remote til en anden enhed, så er det underordnet om der bruges en Remote der kan programmeres, det vil ikke gøre en forskel.
KimKaos skrev: 08 okt 2025, 06:42 Prøv at følge med Spoxy
ah er det ikke almindelig forums skik at man citere det man svarer på hvis det er flere spørgsmål siden og kun udelader citat hvis det følger direkte efter. Men det er jo heller ikke raketvidenskab. Hvis man leger sherlock holmes skal man jo nok gennemskue hvad det drejer sig om og især det der kommer fra dig, selvom du kalder dig for kaos :).
Der er også vedvarende rygter om, at Apple køber rettigheder til Formel 1. I USA til at starte med. Rygtet vil vide, at det kan blive annonceret 17-19. oktober.

Men nu må vi se. Det er ikke første gang, der har været rygter om Apple og diverse sportsrettigheder. De har givetvis haft møder men det er jo ikke det samme som aftaler.

Kilde: https://puck.news/newsletter_content/th ... holy-wars/

Det ville være superfedt at følge Formel 1 i Apple Vision Pro.
Der kunne være rygtesammenhæng med annonceringsdatoen af F1 d. 17.-19. og samme dato for ny boks.
Jeg håber bare efter alle disse længe rygter, at der kommer en dedikeret event for ATV med en hel masse overraskelser, der løfter boksen, tilbehør og deres streamingtjenester til nyt niveau og at det ikke bare bliver en ny chip presse udgivelse.
  • 1
  • 111
  • 112
  • 113
  • 114
  • 115
  • 118