Tvivlsomt om A19 dukker op i den nye boks, da der allerede er fundet kode i betaen af tvOS 26 i august, der indikerer at det bliver A17 og så sandsynligvis med den nye Apple chip der varetager wifi og bluetooth.
https://www.macrumors.com/2025/08/13/ne ... -pro-chip/
Største wildcard bliver sikkert rygterne om indbygget webcam til FaceTime, men hvor stort behovet er for det er der nok delte meninger om.
Mit i stuen ville glo ind i en skabslåge og det i soveværelset op i loftet
Det er et mindre refresh og sikkert også derfor der ikke har været nogen større annoncering endnu.
Én ting er sikkert og det er at syndsynligheden for audio pass-through er minimal hvis ikke mikroskopisk hvis det relaterer til TrueHD Atmos.
Skulle den understøtte pass-through for TrueHD Atmos skulle det være fordi det var relevant for funktionaliteten for boksen i sig selv ifht streaming apps.
Apple ville i hvert fald aldrig implementere det for at give mulighed for Atmos i TrueHD lydspor for folk der remuxer deres egne blu-ray.
Det er ligger ikke i kortene.
Som jeg ser det ville pass-through være relevant for DTS:X på Disney+ da boksen fjerner al rummelig data ligesom den gør ved TrueHD Atmos når den konverterer til PCM. Men om en enkelt streaming tjeneste ville retfærdiggøre pass-through for Apple ved jeg ikke.
Måske det er der den ligger begravet ifht den kode der er fundet omkring pass-through.
Men derfor ville jeg da bestemt være den første til at klappe i hænderne hvis det BETØD at TrueHD Atmos blev en mulighed.
Mit største ønske ville være at kunne deaktivere lyset på fronten af boksen