15 sep 2025, 09:41
Ang. A17 chippen, kan vi så i det mindste ikke regne med, at det er mindre varm end den der er i den nuværende Apple TV?
KristofferA skrev: ↑15 sep 2025, 09:41 Ang. A17 chippen, kan vi så i det mindste ikke regne med, at det er mindre varm end den der er i den nuværende Apple TV?nu skal du lade være med det der
KristofferA skrev: ↑15 sep 2025, 09:41 Ang. A17 chippen, kan vi så i det mindste ikke regne med, at det er mindre varm end den der er i den nuværende Apple TV?De går fra 5nm til 3nm, så det er plausibelt.
Naiera skrev: ↑14 sep 2025, 00:13 Efter jeg har installeret tvOS 26 er lyden på Netflix ude af sync. Den kommer lige nok for tidligt til at det generer.Jeg har haft samme problem med Netflix de 2 sidste dage. Og jeg har ikke installeret den nye tvOS.
HBO Max, Hulu, etc. er umiddelbart helt som de skal være.
Dude skrev: ↑15 sep 2025, 11:00 Jeg løste problemet med at stoppe afspilningen og starte den igen - så falder lyden i sync igen.Det problem har jeg også sporadisk haft et par gange før, men det virker ikke længere. Det har jeg selvfølgelig prøvet.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.