Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jacobhs
Har lige et par spørgsmål angående panasonic 42" px80:

Er der nogen der kender en butik i Kbh som har px80'eren stående fremme i butikken så man kan få en lille demonstration inden man køber?

Er det rigtigt at det billigste jeg kan få et panasonic 42" px80 i et panasonic center er 9500kr eller kan det købes billigere i et panasonic center?
Af Zacho
jacobhs skrev: Er det rigtigt at det billigste jeg kan få et panasonic 42" px80 i et panasonic center er 9500kr eller kan det købes billigere i et panasonic center?
Ja det er nok noget nær det billigste hvis det ikke skal være parallel. Kig evt. på PPradio.dk eller Buddinge.
Af lenasmil
Du kan købe 42PX80 i mobiludsalg.dk for ca. 8.300,- (de har pick-up service i garantiperioden) og evt.købe en forsikring, der dækker det hele i 4 år for kr. 1.000,-
Mon ikke, det er det billigste ?
Af Zacho
Hvis det alligevel skal være parallelimport så find den billigste på pricerunner og giv 999,- for en SECURATOR forsikring.. (www.securator.dk)
Af Mr.V
jacobhs skrev:Er der nogen der kender en butik i Kbh som har px80'eren stående fremme i butikken så man kan få en lille demonstration inden man køber?
Send en mail eller ring ind til en Panasonic Center forhandler, jeg har kigget på en inde hos dem - der var intet problem overhovedet. Jeg fik lov til at koble pc med den, prøve med dvd, osv :)
Af kasper_j
Købte mit hos lcd.dk gennem bigbuy.dk til 7800kr - med forsendelse og 4 års forskring blev det lige over 9000. Det forløb glimrende.
Af jacobhs
Har lige købt mit og fået det ind af døren... Ser fantastisk ud. Skyndte mig at smide starten af Lord of the rings på, bare lige for at se tv'et præstere. Ser fantastisk ud... dog synes jeg at jeg kunne se en lille smule slør under hurtig bevægelse eller panorering. Er dette fordi jeg ikke har indstillet tv'et ordentligt endnu eller?

De indstillinger jeg kan se i den store "officielle px80 tråd" er det nogen jeg først bør bruge efter 100-200 timer? Bør jeg bruge en anden indstilling indtil da, og køre breakin dvd'en meget inden, eller hvad har i af kloge råd? Håber i vil hjælpe en meget meget glad ejer af px80 42"... Fantastisk.. Er mit første fladskærms-tv nogensinde, og hold kæft hvor ser det fantastisk ud