Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

lunddal skrev: 04 sep 2025, 18:01 Dette er et privat forum. Ytringsfrihed gælder ikke her.

Men uanset hvad, så er det ganske normal pli, at man holder sig til en tråds emne.

Du bliver ikke bedt om at smutte, men om at oprette en tråd om det, du ønsker at debattere.

Jeez!
det er tydeligt at se at i ikke vil have at der bliver nævnt nogle produkter med færre udfordringer, fair nok. Men så længe jeg ikke bryder nogle forum regler. Så
Jeg har eksperimenteret med remote play fra PS5 og Xbox Series X konsoller til Apple TV (og Google TV), foranlediget af at vores ældste barn har fået TV på værelset. Der kommer ikke konsoller derop, men de vil gerne kunne spille PS5 og Xbox spil på værelset. Konsollerne står i stuen.

Skriver nok et par artikler om det, men vil høre, om andre har erfaringer med det?

Jeg har brugt apps som PXPlay, OneCast og XBPlay.
Vedhæftede filer
Xbox-spil på Apple TV
Xbox-spil på Apple TV
onecast.jpg (189.54 KiB) Vist 454 gange
PS5-spil på Apple TV
PS5-spil på Apple TV
pxplay.jpg (289.05 KiB) Vist 454 gange
Det er det samme med Apple TV. Den er blevet udgivet alle gange 1 gang på forskellige måneder. Den eneste gang den er udgivet i samme måned 2 gange er faktisk september.

Men vi skal lige holde os til emnet :)
ellers bliver i smidt i samme krog som thomas duck, men den plade var også ridset.
G80 skrev: 06 sep 2025, 10:11 Det er det samme med Apple TV. Den er blevet udgivet alle gange 1 gang på forskellige måneder. Den eneste gang den er udgivet i samme måned 2 gange er faktisk september.

Men vi skal lige holde os til emnet :)
ellers bliver i smidt i samme krog som thomas duck, men den plade var også ridset.
jeg lurepasser bare 😈
Rasmus Larsen skrev: 05 sep 2025, 14:40 Det lyder på Mark Gurman fra Bloomberg som om, at der ikke kommer ny Apple TV på tirsdag, hvor det angiveligt kommer til at handle om iPhone, Watch og AirPods.

Så måske et oktober/november event i stedet med Apple TV, Vision Pro, HomePod og iPad?
Hvad Mark Gurman konkret skriver:

"Apple TV: Apple is preparing an updated Apple TV set-top box, marking its first update to the product since 2022. It’ll have a new processor in order to prepare to support new Apple Intelligence features, namely the revamped Siri coming next year. It’s also meant to be one of Apple’s first devices with a new-generation in-house wireless chip."
Intet nyt om Apple TV, men iPhone Air har den nye N1 chip fra Apple til WiFi og Bluetooth. I iPhone Air giver det WiFi 7 og Bluetooth 6:

"iPhone Air features N1, a new Apple-designed wireless networking chip that enables Wi-Fi 7, Bluetooth 6, and Thread. In addition to powering the latest generation of wireless technologies, N1 improves the overall performance and reliability of features like Personal Hotspot and AirDrop."

Bluetooth 6.0 gør det lettere at finde den forsvundne fjern-betjening
  • 1
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 118