Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

OrigT-Duck skrev: 02 sep 2025, 15:02
Nu kører jeg ikke Chromecast men shield.
Og på shield ingen problemer med afspilning af hverken tv2play eller drtv. Det eneste der er med dr, er den dårlige brugerflade, det er det eneste
Der er heller ikke problemer med DRTV og TV2 Play på Google Streameren.
Radiomanden skrev: 02 sep 2025, 15:32
OrigT-Duck skrev: 02 sep 2025, 15:02
Nu kører jeg ikke Chromecast men shield.
Og på shield ingen problemer med afspilning af hverken tv2play eller drtv. Det eneste der er med dr, er den dårlige brugerflade, det er det eneste
Der er heller ikke problemer med DRTV og TV2 Play på Google Streameren.
Shh. Du ved godt vi ikke må tale om de manglende udfordringer der med Android/Google tv. Vi skal fortæller om de få ting der er i vejen, så Apple tv kan fremstå som den eneste mulighed for streaming
Der er selvfølgelig minus og plusser ved begge OS, men ja der er mange som mener at Apple er den så absolut eneste mulighed, og alt andet ikke duer.
OrigT-Duck skrev: 02 sep 2025, 18:04
Radiomanden skrev: 02 sep 2025, 16:49 Der er selvfølgelig minus og plusser ved begge OS, men ja der er mange som mener at Apple er den så absolut eneste mulighed, og alt andet ikke duer.
Ja det er der da. Og derfor jeg synes det er komisk, at læser om alle deres problemer, når de andre steder som rec.dk skriver at alt virker.
Nu har jeg selv Shield Pro og har haft Shield siden det blev lanceret. Jeg er selv Android mand, men derhjemme bruger vi Apple TV mens Shield står og samler støv, medmindre det er for bitstream lyd eller bruge chromecast funktionen. Brugerinterfacet er bare mere helstøbt og lækkert, hvorimod Shield føles kedeligt og rodet, samt på Android TV har de en tendens til at fylde skærmen med reklamer.
Jeg oplever ikke de problemer ret ofte der beskrives.
Bjur skrev: 03 sep 2025, 10:00
OrigT-Duck skrev: 02 sep 2025, 18:04
Radiomanden skrev: 02 sep 2025, 16:49 Der er selvfølgelig minus og plusser ved begge OS, men ja der er mange som mener at Apple er den så absolut eneste mulighed, og alt andet ikke duer.
Ja det er der da. Og derfor jeg synes det er komisk, at læser om alle deres problemer, når de andre steder som rec.dk skriver at alt virker.
Nu har jeg selv Shield Pro og har haft Shield siden det blev lanceret. Jeg er selv Android mand, men derhjemme bruger vi Apple TV mens Shield står og samler støv, medmindre det er for bitstream lyd eller bruge chromecast funktionen. Brugerinterfacet er bare mere helstøbt og lækkert, hvorimod Shield føles kedeligt og rodet, samt på Android TV har de en tendens til at fylde skærmen med reklamer.
Jeg oplever ikke de problemer ret ofte der beskrives.
reklamer? Så mener du teases fra film og serier på det forskellige tjenester der er tilgængelige i det pågældende land. Det synes vi her hjemme kun er fedt. Vi har fundet mange gode ting at se på den måde, i stedet for at rode alle tjenesterne igennem
Dette er et privat forum. Ytringsfrihed gælder ikke her.

Men uanset hvad, så er det ganske normal pli, at man holder sig til en tråds emne.

Du bliver ikke bedt om at smutte, men om at oprette en tråd om det, du ønsker at debattere.

Jeez!
  • 1
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 118