30 aug 2025, 17:13
Tak fordi i lige bekræfter igen, at jeg ikke skal finde mit Apple tv 4k frem og bare bliver ved min shield. Takket alle sammen
OrigT-Duck skrev: ↑31 aug 2025, 12:46 Jo den kan godt finde ud af det . Hvis leverandøren af appen implementere detAltså præcis som ATV 4Kellers undre det mig meget, at jellyfin , Plex osv. Kan gøre det. Så det er jo op til dem der laver appsne, der bare skal implementere dette
OrigT-Duck skrev: ↑31 aug 2025, 12:46 Jo den kan godt finde ud af det.Ikke lige så godt som Apple TV.
hopgreve skrev: ↑31 aug 2025, 12:52PræcisOrigT-Duck skrev: ↑31 aug 2025, 12:46 Jo den kan godt finde ud af det . Hvis leverandøren af appen implementere detAltså præcis som ATV 4Kellers undre det mig meget, at jellyfin , Plex osv. Kan gøre det. Så det er jo op til dem der laver appsne, der bare skal implementere dette
, den kan jo netop godt finde ud af at skifte , hvis den eksterne App er lavet til det..
MVH
aalb1970 skrev: ↑31 aug 2025, 15:28 Shield har ingen automatisk match funktion med mindre man sideloader en app der ikke er blevet opdateret i 4 år.Jo det er indkodet i den. Appen skal bare understøtte det. Altså 4 år gamle siteload? Hmm Plex, jellyfin , Kodi osv. Er der fuld ud opdateret og ikke sideloadet. Så drop du bare det der. Så vis alle aktører havde aktiveret det i deres apps, så havde i nok ikke kigget så skævt. For det er ikke shield der sætter begrænsninger, det er app udviklerne
Den indbyggede beta toggle er heller ikke lige så stabil som ATV.
OrigT-Duck skrev: ↑31 aug 2025, 15:55OrigT-Duckaalb1970 skrev: ↑31 aug 2025, 15:28 Shield har ingen automatisk match funktion med mindre man sideloader en app der ikke er blevet opdateret i 4 år.Jo det er indkodet i den. Appen skal bare understøtte det. Altså 4 år gamle siteload? Hmm Plex, jellyfin , Kodi osv. Er der fuld ud opdateret og ikke sideloadet. Så drop du bare det der. Så vis alle aktører havde aktiveret det i deres apps, så havde i nok ikke kigget så skævt. For det er ikke shield der sætter begrænsninger, det er app udviklerne
Den indbyggede beta toggle er heller ikke lige så stabil som ATV.
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.