Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg valgte i går at få binget noget Alien Earth med boksen sat til DV 24 Hz, men det er jo nærmest den setting der ligger længst væk i ATV menuen overhovedet. Det bekræfter mig i hvert fald i, at det ikke er noget jeg gider bøvle med på daglig basis for at få korrekt visning af indholdet. Alternativet er at bruge Google TV på TV'et, men det er også en uskøn metode, som ungerne og min kone i hvert fald ikke vil få brugt (men de er måske også ligeglade med DV...).

Der er vel ikke nogen måde at få skubbet "4K DV 24 Hz" op i valgmulighederne under TV&Lyd?
Torben Rasmussen skrev: 29 aug 2025, 10:31 Det bekræfter mig i hvert fald i, at det ikke er noget jeg gider bøvle med på daglig basis for at få korrekt visning af indholdet.
Problemet bliver jo også løst på et tidspunkt, men vi kan selvfølgelig godt blive enige om, at det er under al kritik, at det har taget så lang tid som det har denne gang.
Torben Rasmussen skrev: 29 aug 2025, 10:31 Der er vel ikke nogen måde at få skubbet "4K DV 24 Hz" op i valgmulighederne under TV&Lyd?
Apple har den der Shortcuts app, hvor man selv kan definere actions, men jeg ved ikke, om den kan pege på undermenuer i Apple TV.
Vedhæftede filer
screenshotapple.png
screenshotapple.png (499.52 KiB) Vist 279 gange
Rasmus Larsen skrev: 29 aug 2025, 13:05
Torben Rasmussen skrev: 29 aug 2025, 10:31 Der er vel ikke nogen måde at få skubbet "4K DV 24 Hz" op i valgmulighederne under TV&Lyd?
Apple har den der Shortcuts app, hvor man selv kan definere actions, men jeg ved ikke, om den kan pege på undermenuer i Apple TV.
Kan Siri mikrofonen i Atv fjernbetjeningen ikke klare det?