Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Radiomanden
Det kan jo være at det er uden betydning.
Af nestla
Nagash skrev: 23 aug 2025, 14:46
Radiomanden skrev: 22 aug 2025, 20:00 Ville da gå efter en enhed med et nyere OS, og som er billigere, den nye Google streamer f.eks har Version 14, og koster under Kr .1000
https://www.elgiganten.dk/product/tv-ly ... ote/817375
men den bitstreamer ikke
Hvilken betydning har bitstreaming for jeg har lige bestilt en som jeg tænker skal bruges i stedet for nvidia shield på tv nummer 2.
Af G80
nestla skrev: 17 sep 2025, 01:33
Nagash skrev: 23 aug 2025, 14:46
Radiomanden skrev: 22 aug 2025, 20:00 Ville da gå efter en enhed med et nyere OS, og som er billigere, den nye Google streamer f.eks har Version 14, og koster under Kr .1000
https://www.elgiganten.dk/product/tv-ly ... ote/817375
men den bitstreamer ikke
Hvilken betydning har bitstreaming for jeg har lige bestilt en som jeg tænker skal bruges i stedet for nvidia shield på tv nummer 2.
Overskriften på denne tråd skulle have været Nvidia Shield. Så kunne ham Thomas Duck som laver gadeuorden i ATV tråden, og alle andre som ikke laver gadeuorden men er Shield interesseret, snakke Der.
Jeg vil anbefale en af Jer, feks dig Nestla at oprette en tråd, nu hvor du har købt shield, som ATV tråden bare med Nvidia Shield. Så kan du invitere alle ind til at dele Jeres erfaringer Der.
Du kan kigge på ATV trådens overskift og introstart til efterligning.
Af Lape
Shield er stadig god og bliver stadig opdateret engang imellem. Jeg ville selv vælge et Apple TV 4K.

Der er så vidt jeg ved ingen Android bokse, Google Streamer inkluderet, som kan lave perfekt framematching.

De billige Android bokse kan med garanti ikke, har prøvet flere og "judder" sker, altså hakken i billedet især ved panoreringer.
Af nestla
Det er google tv streamer jeg lige har købt, som jeg troede at jeg skulle bruge til nyt tv. Men den ryger da bare i soveværelset sammen med det gamle tv så, når lyden er dårligere end på nvidia shield.
Jeg har en gammel nvidia shield fra 2015 som fungerer fint.