Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Af palle22
Hej

Jeg har sådan et tv, og lyden er egentlig ok, men jeg overvejer alligevel at sætte en soundbar eller lignende på. Evt. med trådløse baghøjttalere, så filmoplevelsen lige kan få det ekstra.

Hvad kan anbefales? Samsung har jo deres særlige "Q-symphony", men er det værd at gå efter? Mit budget er max 5000.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Hvorfor kan den og andre ældre tråde kun læses når man er logget ud.?
Brugeravatar
Af Radiomanden
Vrøvle hoved, det har aldrig været muligt at se uden man er logget ud, mig bliver i ikke af med bare lige sådan.
Af JLPFLD
Radiomanden skrev: 05 jul 2025, 17:05 Vrøvle hoved, det har aldrig været muligt at se uden man er logget ud, mig bliver i ikke af med bare lige sådan.
Du er ikke den hurtigste Puch Maxi i gaden, er du?! Hvis du kun kan læse den uden at være logget ind, hvordan har du så kunnet “bidrage” til opslaget?

Og træls nok for dig og mange andre O_O
Af JLPFLD
Radiomanden skrev: 05 jul 2025, 17:05 Vrøvle hoved, det har aldrig været muligt at se uden man er logget ud, mig bliver i ikke af med bare lige sådan.
Du er ikke den hurtigste Puch Maxi i gaden, er du?! Hvis du kun kan læse den uden at være logget ind, hvordan har du så kunnet “bidrage” til opslaget?

Og træls nok for dig og mange andre O_O
Brugeravatar
Af Radiomanden
Aktuelle tråd kan naturligvis læses og besvares når logget ind, men tråden om Beolab 800 kan ikke læses uden man er logget ud.
Af JLPFLD
Radiomanden skrev: 05 jul 2025, 17:35 Aktuelle tråd kan naturligvis læses og besvares når logget ind, men tråden om Beolab 800 kan ikke læses uden man er logget ud.
Din hjerne er ret kringlet. God lørdag aften til dig <B
Brugeravatar
Af Radiomanden
Ja det er kringlet at læse gamle tråde her på forummet.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Da det er Beolab, så er de jo aktive.