Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af NoNameDesigndk
hehe :) ja I har jo nok ret.. ;) ham jeg har snakket med i AV-Connection var helt klart fortaler af plasma, og det var da helt klart dem han ville sælge mig.. ;) han var ikke helt klar over hvor lang tid det tar med burnin m.m. men han sagde det overhovedet ikke var noget problem med det.. hvilket jo ikke er helt sandt.. men jeg har været rundt for at spørge for at få forskellige meninger/holdninger/viden hvorefter jeg så kan prøve at holde det lidt op imod hinanden og mod det jeg læser på nettet.. på den måde synes jeg selv jeg får det bedste billede af tingene..

og dem i vores fona synes jeg har godt styr på hvad de taler om med hensyn til fjernsyn ;) dem der ekspederer indenfor det område har selv enten en top lcd eller plasma stående derhjemme ..
Af lenasmil
Plasma virker som et spejl, når der er lyst - Sandt.

Vi har netop modtaget PX80 i dag og selvom alle rullegardiner er nede, er det svært at se billedet ordentligt :((
Af kasper_j
lenasmil skrev:Plasma virker som et spejl, når der er lyst - Sandt.

Vi har netop modtaget PX80 i dag og selvom alle rullegardiner er nede, er det svært at se billedet ordentligt :((
Har den stik modsatte oplevelse - Skiftede mine persienner ud med rullegardiner fordi jeg havde hørt alle skrækhistorierne om reflekstioner - men det er meget minimalt hvad jeg ser, og ..tja slag på tasken, 10-20% af de reflektioner jeg havde i mit gamle CRT TV.
Af lenasmil
kasper_j skrev:
lenasmil skrev:Plasma virker som et spejl, når der er lyst - Sandt.

Har den stik modsatte oplevelse - Skiftede mine persienner ud med rullegardiner fordi jeg havde hørt alle skrækhistorierne om reflekstioner - men det er meget minimalt hvad jeg ser, og ..tja slag på tasken, 10-20% af de reflektioner jeg havde i mit gamle CRT TV.
Vores rullegardiner er ikke tætsluttende, desværre..... og vi har 9 vinduer i stuen. Håber det hjælper, når vi får skærmen op på væggen !
Lige nu står det samme sted, som vores gl. kasse stod - der var ikke problemer i samme omfang.