06 maj 2008, 23:02
Jeg har læst og læst, spurgt og spurgt og synes jeg bliver dummere og dummere. Nogle gange får jeg decideret modstridende svar og det hjælper jo ingenlunde på det...
Så jeg har samlet nogle påstande (I hvert fald dem jeg kan komme i tanke om lige pt.) og skrevet hvad jeg mener/har hørt (Sandt eller Falsk). Så ville hører om der var nogen der gad kan kommentere på det - Bare sådan at jeg kan finde ud af om jeg er på rette spor.
- Plasma har bedre billede end LCD lige pt. - Sandt?
- Man får ikke fuldt udbytte af FullHD på en 42" i en afstand på 2,5 m - Sandt
- FullHD er at foretrække med et digitalt signal - Falsk
- Plasma er at foretrække med et digitalt signal - Sandt?
- Pioneer er toppen af poppen inden for plasma - Sandt
- Panasonic er toppen af poppen når man ikke har råd til Pioneer
- Sandt
- En opløsning på 1365 x 768 er at foretrække, hvis man tilknytter en HTPC - Falsk?
- Der er intet der taler for eller imod LCD eller Plasma, når man tilknytter et medie center - Sandt
- LCD er at foretrække, hvis man tilkobler en HTPC - pga. burn-in - Sandt
Det var så listen som den ser ud pt. På forhånd tak for hjælpen!!
Så jeg har samlet nogle påstande (I hvert fald dem jeg kan komme i tanke om lige pt.) og skrevet hvad jeg mener/har hørt (Sandt eller Falsk). Så ville hører om der var nogen der gad kan kommentere på det - Bare sådan at jeg kan finde ud af om jeg er på rette spor.
- Plasma har bedre billede end LCD lige pt. - Sandt?
- Man får ikke fuldt udbytte af FullHD på en 42" i en afstand på 2,5 m - Sandt
- FullHD er at foretrække med et digitalt signal - Falsk
- Plasma er at foretrække med et digitalt signal - Sandt?
- Pioneer er toppen af poppen inden for plasma - Sandt
- Panasonic er toppen af poppen når man ikke har råd til Pioneer
- En opløsning på 1365 x 768 er at foretrække, hvis man tilknytter en HTPC - Falsk?
- Der er intet der taler for eller imod LCD eller Plasma, når man tilknytter et medie center - Sandt
- LCD er at foretrække, hvis man tilkobler en HTPC - pga. burn-in - Sandt
Det var så listen som den ser ud pt. På forhånd tak for hjælpen!!