Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Radiomanden
Det kan modtage det samme som her i DK DVB-C, T2, S og S2. Der kan måske være noget omkring App's, men brugsland stilles så til Danmark, så burde der ikke være et problem.
Bruges der e.v.t. en ATV eller Google TV, så er det underordent med App's på TVet.
Man kan godt få den til 11.500 i DK.

Det er ok i Tyskland. Du skal bare være opmærksom på at tyskernes S95D har kun 1 hdmi port men til gengæld er det 2.0.

Men en tusse giver da 10kg oksefilet. mums.
Brugeravatar
Af Lerchenfeldt
disqus_Cr1DFvT0xq skrev: 19. maj 2025, 18:07 Man kan godt få den til 11.500 i DK.

Det er ok i Tyskland. Du skal bare være opmærksom på at tyskernes S95D har kun 1 hdmi port men til gengæld er det 2.0.

Men en tusse giver da 10kg oksefilet. mums.
Hmm, i de tyske specs står der (mht HDMI):
4x HDMI, 2x USB, 3x Antenneneingang, 1x digital-Audioausgang (optisch), Lan, CI+
Brugeravatar
Af Radiomanden
Ser du på det link der er i tråden, så står der 1 HDMI og 1 USB, 2 Antenne, 1 til Teresrisk/Kabel, og 1 til Sattelit, der er ikke brug for flere.
Af orkin
Grænsen til DK og hvis de stop og vil se kvittering politiet og har prøve det to gange og selvfølgelig må jeg køre videre
Brugeravatar
Af Radiomanden
orkin skrev: 19. maj 2025, 21:27 Grænsen til DK og hvis de stop og vil se kvittering politiet og har prøve det to gange og selvfølgelig må jeg køre videre
Det var da et underligt indlæg.
Af Supergris
Radiomanden skrev: 19. maj 2025, 20:36 Ser du på det link der er i tråden, så står der 1 HDMI og 1 USB, 2 Antenne, 1 til Teresrisk/Kabel, og 1 til Sattelit, der er ikke brug for flere.
Det kan da sagtens tænkes, at andre har et andet behov end dig!
1 HDMI er for lidt for de fleste, men jeg tror nu heller ikke, informationen er korrekt...
Af Supergris
disqus_Cr1DFvT0xq skrev: 19. maj 2025, 18:07 Det er ok i Tyskland. Du skal bare være opmærksom på at tyskernes S95D har kun 1 hdmi port men til gengæld er det 2.0.
Det lader til, du ser det som en fordel med HDMI 2.0, men mon ikke det viser sig, at der alligevel er tale om 2.1, og også flere end blot én HDMI-port?
Tyskerne har normalt kun scartport i deres Samsung modeller. Men det må være fordi det er så tæt på grænsen til Danmark med politi som orkin fortæller, at der alligevel er 4x hdmi med version 2.1, som i modellerne i Danmark :).
Brugeravatar
Af Radiomanden
Supergris skrev: 20. maj 2025, 01:23
Radiomanden skrev: 19. maj 2025, 20:36 Ser du på det link der er i tråden, så står der 1 HDMI og 1 USB, 2 Antenne, 1 til Teresrisk/Kabel, og 1 til Sattelit, der er ikke brug for flere.
Det kan da sagtens tænkes, at andre har et andet behov end dig!
1 HDMI er for lidt for de fleste, men jeg tror nu heller ikke, informationen er korrekt...
Nu var det antenne tilslutning jeg talte om, der skal ikke bruges mere end 2 en kombi til Terestisk/kabel, og en til sattelit. Ja en HDMI er for lidt, minimum 2.
Af Supergris
Bl.a., men 2 er nu også for lidt, med mindre man har et meget beskedent behov eller har tilsluttet en receiver, specielt taget i betragtning af, der er tale om en topmodel.