Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

boonies skrev: 5. maj 2025, 00:01
lkodk skrev: 4. maj 2025, 20:26 F….rk hvor kan JornH & Radiomanden dog fylde mange tråde med en masse off topic.
Er det ikke snart på tide de får en pause fra forummet?

Men for at svare Boonies:
DRs support må være gal på den. Der findes ikke noget i 4K for tiden. Selv Carmen Curlers som var i 4K da første sæson kom, er i HD nu.
Læs evt denne artikel fra Marts.
https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?su ... 1741683794
Der er ikke sket noget siden.

Vil dog sige, at jeg hellere vil se DR i HD, end deres 4K som var alt for komprimeret.
Generationer er i 4K, derfor mit spørgsmål. Men tak for svar.
Jeg har ikke fået information fra DR, så det er bare et gæt

Tidligere var Apple TV 4K en af de eneste platforme, der kunne streame 4K fra DRTV. Med Generationer ser det ud til, at det ikke virker på Apple TV 4K. Mon ikke det er en del af deres proces med at teste 4K og kompatibilitet.
Rasmus Larsen skrev: 5. maj 2025, 10:34
boonies skrev: 5. maj 2025, 00:01
lkodk skrev: 4. maj 2025, 20:26 F….rk hvor kan JornH & Radiomanden dog fylde mange tråde med en masse off topic.
Er det ikke snart på tide de får en pause fra forummet?

Men for at svare Boonies:
DRs support må være gal på den. Der findes ikke noget i 4K for tiden. Selv Carmen Curlers som var i 4K da første sæson kom, er i HD nu.
Læs evt denne artikel fra Marts.
https://www.flatpanels.dk/nyhed.php?su ... 1741683794
Der er ikke sket noget siden.

Vil dog sige, at jeg hellere vil se DR i HD, end deres 4K som var alt for komprimeret.
Generationer er i 4K, derfor mit spørgsmål. Men tak for svar.
Jeg har ikke fået information fra DR, så det er bare et gæt

Tidligere var Apple TV 4K en af de eneste platforme, der kunne streame 4K fra DRTV. Med Generationer ser det ud til, at det ikke virker på Apple TV 4K. Mon ikke det er en del af deres proces med at teste 4K og kompatibilitet.
Det er muligt. Så er DRTV's kundekonsulenter bare ikke opdateret.
Deres var til mig var: "Det er kun Apple TV 4K og Android TV som kan afspille udsendelser i 4K
(inkl den nye Google streamer der ses som Android TV)."

Jeg må teste på Android TV hos en ven.
Lars K skrev: 8. maj 2025, 19:01 Har lagt mærke til at der på TV2 play app på ATV nogle gange dukker et spørgsmålstegn op nede i højre hjørne under reklameblokke.
Nogle der ved hvad det relaterer til?
Billede
Det har været der ret længe og har også været diskuteret i en anden tråd uden at nogen fandt ud af, hvad det betyder og om det kommer fra app eller tv.

Hvilket tv har du?
Det figurer på mit LG G2 i stuen har et C3 i soveværelset men har ikke rigtig set det der.
Jeg har TV2 Play Live dvs almindelige TV2 kanaler.
Lagde mærke til logoet igår hvor det var placeret længere oppe ved titlen på et eller andet men kan simpelthen ikke huske hvor.
Nåh men mysteriet må fortsætte så :)
Tænker faktisk at det er relateret til fjernsynet og ikke ATV.
Rasmus Larsen skrev: 9. maj 2025, 10:25
disqus_Cr1DFvT0xq skrev: 6. maj 2025, 19:39 tvOS 18.5 RC klar med rettelser til Apple TV HD (2015) og nyere.
Endelig udgivelse forventes mandag, tirsdag.
Ingen nyt interessant opdaget indtil videre.
I dag er der kun 1 måned til de store nyheder, når tvOS 19 præsenteres på WWDC :)
Ja det bliver spændende hvad der generelt dukker op af nyt, jeg har stadig et håb om at der godt kunne sneek peek noget nyt om en ny ATV boks til WWDC.
Og så bliver det også spændende om tvOS 19 kommer til ATV HD eller den ryger af listen.
Lars K skrev: 8. maj 2025, 19:01 Har lagt mærke til at der på TV2 play app på ATV nogle gange dukker et spørgsmålstegn op nede i højre hjørne under reklameblokke.
Nogle der ved hvad det relaterer til?
Billede
Jeg har spurgt TV2’s kundeservice for et stykke tid siden, for jeg har også undret mig over det og her er deres svar:
Jeg har talt med udviklerne og spørgsmålstegnet betyder ikke noget for dig.
Det er noget, som vores afspiller laver, når den kommunikerer med Google, hvor reklameblokkene sendes fra.
Så det er blot noget teknisk bag.

Desværre kan vi ikke fjerne dette spørgsmålstegn, selvom udviklerne har forsøgt - så for nu er du desværre nødt til blot at se bort fra det.
  • 1
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 84