Log ind med sociale netværk
13 maj 2025, 00:06
De smadrer ikke det man ser,
Panasonic 55Z80A, Klipsch Flexus CORE 200, Panasonic DMP-BD84EG-K, JBL Authentics 500, Tangent Ampster BT II, Technics SL 1210 MK2 med Ortofon Concorde, Technics SL PG 390, Google TV Streamer.
13 maj 2025, 10:00
Nej men der er ikke konstante afbrydelser som der er når der ikke betales for en tjeneste.
Kan da også sagtens tilføje en gratis tjeneste som ikke er på listen. Rakuten TV. Skulle man på den blive træt af afbrydelser, så har de også lejefilm, samt film der er aktuelle i Biografen.
Kan da også sagtens tilføje en gratis tjeneste som ikke er på listen. Rakuten TV. Skulle man på den blive træt af afbrydelser, så har de også lejefilm, samt film der er aktuelle i Biografen.
Panasonic 55Z80A, Klipsch Flexus CORE 200, Panasonic DMP-BD84EG-K, JBL Authentics 500, Tangent Ampster BT II, Technics SL 1210 MK2 med Ortofon Concorde, Technics SL PG 390, Google TV Streamer.
13 maj 2025, 16:38
NHK WORLD-JAPAN. Der er engelske tekster eller engelsk tale på alle udsendelser. Bl.a. sendes der mange Sumo-turneringer.
13 maj 2025, 17:31
Mon det er den type streaming der ønskes.?
13 maj 2025, 19:29
Kun gniere, og fattige gedehyrder, sælger deres privatliv og mentale helbred ved at se gratis streaming
13 maj 2025, 19:38
Det kan vist ikke siges bedre.
15 maj 2025, 10:17
Det er vist ikke dækkende for, hvem der benytter diverse tjenester!
Hvis du har en speciel interesse eller ønsker det bredeste udvalg i den bedste kvalitet, så findes der masser af muligheder på det store net, som sagtens kan kombineres med nogle få udvalgte betalingskanaler...
Hvis du har en speciel interesse eller ønsker det bredeste udvalg i den bedste kvalitet, så findes der masser af muligheder på det store net, som sagtens kan kombineres med nogle få udvalgte betalingskanaler...
15 maj 2025, 18:46
Mener du kan få appletv gratis i 3måneder ved at melde dig ind i elgigantens kundeklub
15 maj 2025, 19:09
Jeg har haft abonnement på Apple TV+ fra begyndelsen og er det eneste jeg har og er mere end rigeligt til mig. Sammen med youtube.
Det er meget lang tid siden jeg har undersøgt appstore for gratis streaming og derfor ville jeg lige have lidt hjælp til om der var noget godt, til både at se hvordan det går med alt det der og til "test".
Egentlig ikke for underholdning
.
Jeg har kigget lidt på det over nogle dage og hold kæft en gang bras.
Indtil videre er det kun måske Redbull og Nasa der lige kan gå an. Men jeg prøver lidt mere og så lukker og slukker vi for denne gang.
purtsak skrev: ↑15 maj 2025, 18:46 Mener du kan få appletv gratis i 3måneder ved at melde dig ind i elgigantens kundeklubEr det til mig? det tror jeg.
Jeg har haft abonnement på Apple TV+ fra begyndelsen og er det eneste jeg har og er mere end rigeligt til mig. Sammen med youtube.
Det er meget lang tid siden jeg har undersøgt appstore for gratis streaming og derfor ville jeg lige have lidt hjælp til om der var noget godt, til både at se hvordan det går med alt det der og til "test".
Egentlig ikke for underholdning
Jeg har kigget lidt på det over nogle dage og hold kæft en gang bras.
Indtil videre er det kun måske Redbull og Nasa der lige kan gå an. Men jeg prøver lidt mere og så lukker og slukker vi for denne gang.
15 maj 2025, 20:29
DR's sidste forsøg på en troværdig dokumentar var Løgnen i dit feed. TV2's var Pigen der forsvandt. Begge giver mig lyst til at kravle langt ned under dynen. Det er satme pinligt. Og hvad er der så lige på Max, altså udover Politijagt
Jeg tror du skal prøve at finde tilbage til rec.dk, og er der for svært for dig, så deler jeg gerne et link.
Radiomanden skrev: ↑12 maj 2025, 21:10DRTV, TV2 Play, MAX
DRTV, TV2 Play, MAX og tilsvarende,
DR's sidste forsøg på en troværdig dokumentar var Løgnen i dit feed. TV2's var Pigen der forsvandt. Begge giver mig lyst til at kravle langt ned under dynen. Det er satme pinligt. Og hvad er der så lige på Max, altså udover Politijagt
Jeg tror du skal prøve at finde tilbage til rec.dk, og er der for svært for dig, så deler jeg gerne et link.
15 maj 2025, 20:43
Der er en god del film og serier på Max, DR har andet end tvivlsomme Dokumentarer.
16 maj 2025, 10:53
Hej Discus
Kom forbi denne her, der egentlig bare understøtter ovenstående indlæg: https://taenk.dk/test/streaming-paa-tv/ ... -og-serier
Ps….hvad er det der Nasa, du nævner?
Pps….enig i at Apple TV+ er virkelig godt!
Kom forbi denne her, der egentlig bare understøtter ovenstående indlæg: https://taenk.dk/test/streaming-paa-tv/ ... -og-serier
Ps….hvad er det der Nasa, du nævner?
Pps….enig i at Apple TV+ er virkelig godt!
C3 | HW-Q995D
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto