Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Naiera
Desværre intet her, og mit setup er jo ikke ligefrem simpelt. Jeg bruger audio delay på UHD-afspilleren og min Zidoo, men der er ingen problemer med Apple TV eller Oppo.
Af lkodk
Ærgerligt at JornH og Radiomanden konstant skal prøve at afspore snart enhver tråd på FP efterhånden.

@hopgreve
Jeg synes ikke jeg er støt ind i sync problemer hos mig, hverken når jeg kører lyd direkte på TV eller via ARC til receiver. Kører med match aktiveret på mit ATV
Har prøvet både med 24 og 50 hz indhold.

Har du et eksempel på en serie/film hvor du oplever det, så vil jeg gerne teste noget mere.
Hej
Ja , jeg oplevede det på The Bondsman , og Reacher S3. Jeg har ikke oplevet det tidligere på Amazon , så det er jo underligt. Plejer jo bare at køre med "match" hele tiden. Men ja , slået fra var der ingen sync problemer , men så ikke rigtig framerate. Vil lige prøve lidt mere de næste dage , evt de første sæsoner af Reacher , bare for at se om jeg kan se forskel.
MVH
Af JornH
hopgreve skrev: 09 maj 2025, 16:33 Hej
Ingen der har ATV 4K og Amazon Prime , der har lagt mærke til nogle sync problemer?
MVH
Jeg har ATV 4K og kan se Prime, men jeg har ingen problemer, så den serie Reacher fra start, men ok lyd i sync da han endelig sagde noget… men som jeg siger er TVet nok problemet hvis du ikke kan hente Prime Appen til den…
Af lkodk
hopgreve skrev: 09 maj 2025, 19:18 Hej
Ja , jeg oplevede det på The Bondsman , og Reacher S3. Jeg har ikke oplevet det tidligere på Amazon , så det er jo underligt. Plejer jo bare at køre med "match" hele tiden. Men ja , slået fra var der ingen sync problemer , men så ikke rigtig framerate. Vil lige prøve lidt mere de næste dage , evt de første sæsoner af Reacher , bare for at se om jeg kan se forskel.
MVH
Oplever ikke sync problemer på Bondsman eller Reacher S3.
Desværre så har jeg ikke rigtigt nogen ide til, hvad du kan prøve for at fikse det, siden det kun er Prime Video du har problemer med.

Det eneste jeg lige kan komme på, er at prøve at reinstallere app’en.
Hej
Er der nogen af jer , med ATV og Amazon , der kan se hvad fex Reacher S3 , eller The Bondsman sendes ud i , 24hz eller 50hz. Bare for at være sikker på at det er det samme her..
MVH
Brugeravatar
Af Naiera
Serier som Reacher og Bondsman ville aldrig være 50Hz.
Hej...Nå , det viste sig at også andet i 24hz havde sync problemer. Det var så min ATV der stod forkert , da "lydformat , skift format " stod til "fra".
Det er bare godt nok underligt , for nogle uger siden var "match billedfrekvens" også sat til "fra". Jeg har ikke selv skiftet og sat dem fra , kan det være ifgl. en opdatering. Det at billede stod forkert , ja det opdagede jeg med det samme , men desværre ikke det med lyden.
Nå , heldigvis virker det hele nu...
MVH
hopgreve skrev: 14 maj 2025, 18:20 Hej...Nå , det viste sig at også andet i 24hz havde sync problemer. Det var så min ATV der stod forkert , da "lydformat , skift format " stod til "fra".
Det er bare godt nok underligt , for nogle uger siden var "match billedfrekvens" også sat til "fra". Jeg har ikke selv skiftet og sat dem fra , kan det være ifgl. en opdatering. Det at billede stod forkert , ja det opdagede jeg med det samme , men desværre ikke det med lyden.
Nå , heldigvis virker det hele nu...
MVH
Jeg har oplevet et par gange at en software opdatering godt kan pille ved indstillingerne.