Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ThomasG
Hey alle sammen.

Jeg har fået tilbud om at købe Samsung TV med en god rabat af deres nye 2025 modeller, og det gælder også for LG , dog ikke helt med samme rabat :)

I dag har jeg et LG W8 65" som både min kone og jeg er utroligt glad for.

Vil gerne op i 83", og vi vil gerne have det bedste af det bedste. Min kære hustru hælder til LG, jeg hælder mest til prisen hehe :) MEN prisen skal absolut ikke være afgørende for valget. Det vigtigste for mig er at hun får det bedste, og at hun bliver glad for det.

Har kigget på LG 83" G5 , Samsung 83" S85F ( og her også Samsungs 77" S95F som jeg bliver varmt anbefalet. )

Hvad vil I vælge hvis prisen ikke var den afgørende faktor?

Pft :)
Brugeravatar
Af Radiomanden
Skulle jeg vælge mellem Samsung eller LG, så ville det være LG.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Samme resultat.
Af Supergris
Min mening er, at det kommer an på modellen og ikke så meget mærket. Begge laver både gode TV, men også knap så gode!
Man burde kunne forvente et objektivt svar i stedet for ét farvet af personlige holdninger...
Brugeravatar
Af Radiomanden
Nu drejede det sig i første omgang om hvilket fabrikat man ville vælge, men det er da klart at det skal da ikke være en vare fra nederste hylde for så er det jo så som så med kvaliteten.
Af PeterD
Supergris skrev: 8. maj 2025, 14:47
PeterD skrev: 8. maj 2025, 14:32+1 for LG
Mon ikke det mere er -1 til Samsung, nu det kommer fra dig?
Hvorfor er det MIG du udpeger.

Samsung laver da flotte skærme. Jeg vil bare ikke købe det da jeg ikke bryder mig om deres logo og deres markedsføring.

Men det er jo godt at de har fundet ud af at kunderne vil have OLED skærne.
Af JornH
Jeg ville vælge en Samsung, men hvis penge ikke er problemet en Panasonic…
LG G5 er markant bedre end Samsung S85F og LG G5 er på lige fod med Samsung S95F, men fordi 83" er større end 77", bliver vinderen:

LG 83" G5.

Men har du planer om at købe til startpris?