Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af hopgreve
Hej Alle
Jeg har søgt lidt på nettet vedr. mit problem , og mindes ikke at jeg har læst om en løsning herinde.
ATV er/var sat "til" at matche billede frekvens. Men , her er problemet...Hvis jeg ser en serie så er talen ikke i sync med billedet , men det er den hvis man fex ser Clarkson`s Farm. Hvis man så sætter match billedfrekvens til "fra" , så er talen i sync med billedet. Men det er godt nok ikke den korrekte måde , eller hvad. Hvad har i gjort?
MVH
Så ser nu The Bondsman...Og med match billedfrekvens sat til "til" vises den i 24hz , men her er den ikke helt i sync. Og når match billedfrekvens er sat til "fra" , vises den i 50hz og helt korrekt sync...Så den må da være hos Amazon problemet ligger , for på andre streaming platforme virker det korrekt.
MVH
Af JornH
Jeg har vist ikke Prime på min ATV, men kunne prøve at teste evt. hvilken tv har du…

Btw, måske bedst at spørge om ATVs i den tråd om Apple TV…
Af JornH
Jeg kan ikke se Prime på mit ATV men på mit tv lyder det ok, hvorfor ser du ikke bare på dit TV?
Der er en Amazon Prime app til ATV. Der er endda kommet en opdatering til den.
Amazon har lanceret en væsentlig opdatering til Prime Video-appen på Apple TV, hvilket gør den bedre optimeret til TVOS. Med den nye version kan brugere nemt navigere gennem Prime Videos store udvalg af film og serier ved at swipe på Siri Remote.
Af JornH
Jeg har prime appen på mit ATV, men har den gennem Norlys gratis, så kan kun logge ind på mit tv.
Det samme log in bør kunne bruges på ATV App'en. Andre har den vel også gennem udbyder, men ikke nødvendigvis en App på TV, så der må kunne logges ind på andre enheder.
Af JornH
Sådan noget som at logge ind med kodeord er ikke noget der bruges, man bruger telefonen, men det virkede ikke på min ATV, min ATV bruger jeg forøvrigt mest til at se F1 løb.
Det lyder ikke rigtigt at det ikke kan lade sig gøre, det må kunne gøres j.f.r mit tidligere indlæg at der kan logges på når det kan gøres på en enhed, så er det da logisk at det kan gøres på andre.
Af JornH
Jeg tror nu TVet kan være problemet, da Prime virker fint på mit TV…
Af lunddal
Radiomanden skrev: 8. maj 2025, 09:47 Der er en Amazon Prime app til ATV. Der er endda kommet en opdatering til den.
Amazon har lanceret en væsentlig opdatering til Prime Video-appen på Apple TV, hvilket gør den bedre optimeret til TVOS. Med den nye version kan brugere nemt navigere gennem Prime Videos store udvalg af film og serier ved at swipe på Siri Remote.
:s
Brugeravatar
Af Naiera
Er Radiomanden en bot?