Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JornH
Hej, der er noget jeg har tænkt over, vedr. hvilken Apps i kan hente til et LG TV?
Kan man feks. hente F1 TV Pro appen, eller hvilke Apps bruger i mest?
I kan evt. bare nævne det 6 Apps i bruger mest?

Hele årsagen er at før itiden var der ingen Yousee Play app til LGs, men den er nok kommet nu og mange andre…
Af Tabula Rasa
Hej Jorn

Puha, jeg tænker (og håber) der er flere app’s end jeg selv er klar over og benytter…hehe.. Men kan da nævne de helt gængse, jeg selv eller ved andre har erfaringer med:
DR, Apple tv+, Netflix, Prime, MAX, Disney, SF Anytime, Yousee Play, 4K UHD Fireplace, Tidal, Apple Music, Youtube, Crunchyroll.

Så vidt jeg ved, at der ikke aktuelt app’s til f.eks. F1 tv pro eller Norlys. Ej heller Filmstriben, hvilket ville være nice. Alle tre nogle af de mest oplagte kandidater, jeg gerne ville se blive udviklet til LG.
Af JornH
Os med Stor pakke fra Norlys, kan jo ikke undvære den app… men når man skal have en boks, kan den jo også ses der. F1 pro er på mit TV, men med manger ved F1 løb i forhold til en ATV boks.

Tak for svaret.
Af Beckham
Af nysgerrighed.....hvorfor kan os med stor tv pakke ikke undvære den app? Jeg har ikke appen og jeg ser da masser af F1.
Af JornH
Det var vist Norlys appen jeg nævnte… med der er flere fordele ved at se F1 med F1 appen og ATV.

Btw, nu har over 200 set i denne opslag, men 1! har svaret på spørgsmålet, betyder det i ingen apps kan bruge?