Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af purtsak
Åååh jeg kan sgu ikke beslutte mig for om jeg alligevel skal hoppe på Powers tilbud på LG c4 83 oled
Jeg vil jo gerne have et stort tv til bio rummet og havde tænkte det nok skulle være 98 tommer
Men vil ikke give det mere pris som 98 koster så tager 85/83 tommer havde sådan set tænkt på tcl eller hisense tv
Jeg har panasonic ub820 og sony str dn1080 reiciver
Og tvet skal bruges mest til streaming og film og lidt xbox series x
Jeg har lg c8 55 nu som jeg bruger og det jeg egentlig glad for

Vil lige prøve om jeg ikke kan ligge billed ind af rummet
Vedhæftede filer
IMG_2423.png
IMG_2423.png (2.36 MiB) Vist 2390 gange
Senest rettet af purtsak 30 apr 2025, 18:04, rettet i alt 3 gange.
Brugeravatar
Af disqus_Cr1DFvT0xq
Min personlige smag (uden at påvirke dig for meget for jeg synes faktisk heller ikke den er så nem. Så håber da der kommer flere inputs) hvis valget havde været mellem 98" miniled og 83" OLED C4 hvor OLED er samme pris eller endu bedre faktisk billigere havde jeg valgt OLED. Det ville kun være hvis 83" oled havde været markant dyrere at jeg havde valgt 98 miniled for at få noget ekstra størrelse for billigere penge.

Du rykker bare sofaen lidt tættere på og gør 83" til 98" og nyder et bedre billede :) he he

men nu er det jo heller ikke sikkert du kan få fat på 83" oled :).
Af purtsak
Ja for lg c4 83 tommer koster kun 16000kr fra kl20 til ca24 idag i power det tvivler jeg lidt på vi får de nye premium tcl og hisense tv til sådan lige med det samme ikke at jeg har travelt
Af purtsak
Jeg ville gerne have 98 tommer tcl eller hisense pga prisen og de skulle være ret gode men synes de for dyre dem der er gode nok og synes egentlig ikke der er så stor forskel på 85 og 98 til og ville give så meget mere for 98 så tænkte jeg ville nøjes med 85tommer meeen så kom lg c4 83 til en ret skarp pris så lige nu er jeg på LGen pga af prisen
Brugeravatar
Af disqus_Cr1DFvT0xq
ok, så sammenligningen er altså ikke mellem 83" C4 og 98" miniled. he he. fedt :) Jeg mente nok der var noget lumsk i din tekst.
Så du skal af med flere penge for at få 83" c4 til 16.000 kr frem for 85/83 miniled formoder jeg? eller hva?
Brugeravatar
Af disqus_Cr1DFvT0xq
Jeg troede din problemstilling var om du skulle vælge mellem 83" c4 eller 98" miniled. Hvorfor blander du så 98" ind i billedet, hvis den er ude af billedet :).

valget mellem 83" oled og 83/85" miniled ville jeg ikke være i tvivl om og slet ikke hvis jeg også sparer penge :).

Så må du beslutte dig, hvis du vælger C4, håber jeg det kan lade sig gøre for dig i aften.
Og hvis du er i tvivl om det hele med om det skal være 98" og nye TCL og alt muligt andet, er det ikke godt at hastekøbe.
ha ha. Det gjorde dig bare mere i tvivl :).
Af purtsak
Ja det var jo bare for at fortælle det var den jeg helst ville have jeg skriver så at jeg synes den bliver for dyr og hvoffor jeg endte på 85/83
Af purtsak
Sprang lige over de ville have 499 kr for indbæring 150 for udpakning 399 fordi det nok var to mænd og 3000kr for at stille det på mit tv bord 😂 så skulle de nok os sætte det til og indstille det og jeg spurgte lige en ekstra gang han ringede så 4050kr for levering opstille osv
Brugeravatar
Af IT-Bruger
purtsak skrev: 02 maj 2025, 17:10 Ja men er sgu lidt bange for om det godt nok
Er der nogen som har testet det ved du det?
Der findes reviews af QG7 derude, men så vidt jeg husker ikke i de helt store størrelser.
Man får et hæderligt billede med 144Hz hvilket i sig selv er meget fint for et 100" til den pris.