Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Alle spammails, finder vej til min indbakke, på min Yousee mailkonto. Burde de ikke automatisk ende i Yousee's spamfilter, og dermed i min spam mappe?

På min Gmail, ender alle spammails automatisk i spammappen, så Gmail fanger alle spammails, som det skal. Mange spammails er endda de samme, på henholdsvis Yousee mail og Gmail, så det er sært at Yousee's spamfilter tilsyneladende er blevet deaktiveret?
Har ligeledes både en G Mail og en YS Mail, få spam på G Mail, men ikke på YS Mail, det er ikke den primære Mail, det er G Mail. Hvorfor der ikke kommer spam på YS Mail vides ikke.
Radiomanden skrev: 21. apr 2025, 12:11 Har ligeledes både en G Mail og en YS Mail, få spam på G Mail, men ikke på YS Mail, det er ikke den primære Mail, det er G Mail. Hvorfor der ikke kommer spam på YS Mail vides ikke.
Det er usædvanligt du ikke modtager spam på din Yousee konto. Inden Yousee lukkede deres eget forum, var der mange kunder som klagede over manglende effektivitet med spamfilteret, og spekulerede i, om Yousee's spamfilter faktisk var blevet lukket ned.
Ja det var der mange der skrev om, jeg fik en YS Mail i 2021 og har aldrig haft spam på den, Har dog haft YS bredbånd og TV i over 20 år. Det kan jo være fordi YS Mail ikke er en der bruges så meget som G Mail gør.