Debat af TV-lydsystemer, soundbarer, surround og Hi-Fi, når lydoplevelsen skal løftes

Redaktør: Moderatorer

Af orkin
Hej jeg har mange problemer med lyd og på min mobil .
Har skrive til dem men de vil ikke svar og ingen hjælpe fra dem og har sonos for over 30000 kr og har nu tage det væk fra min stuer og vil ikke bruge det mere mvh per
ps jeg vil aldrig købe det igen <B <B <B <B
Brugeravatar
Af hans123
Har Sonos i hele huset og ingen problemer.

Vil gerne hjælpe dig. Men du må beskrive problemerne lidt bedre.

Er du på samme WiFi med telefonen som Sonos ?
Af orkin
Hej noget når jeg state op så er kun min Sonos Arc Ultra der virke og de andre ikke og når jeg se filme også og brugt mim mobil og barbar til det mvh per
Af P.With
Det bliver godt nok en udfordring, hvis ikke umuligt at hjælpe med den meget sparsomme forklaring. Har også selv SONOS og har haft det i rigtig mange år, ingen udfordringer her.

Hvis du ikke kan uddybe problemstillingen mere så vil jeg forslå du får en ud og kigge på det, for det meste så det en menneskelig fejl/mangle på viden det skaber problemet/udfordringen.

Beskriv udfordringen nøje og hvad dit ønske er.
Er din App S1 eller S2 og er App samt højtaler opdateret til sidste nye version ?
(Der kom nye opdateringer 15/4 til både App og højtaler)
Hvilke højtaler har du.
Er de på Wifi eller kablet.
Din telefon, hvilken en har du og hvad er ud fordringen her ?

Dette er blot nogle af de informationer der brug for for at hjælpe.
Af orkin
Hej mange tak og for svart og har nu solgt det til en god ven ...mhv per oh god påske
ps Sonos Arc og to Sonos Era 100 og to Sonos Era 300 og Sonos Sub 4 og Sonos Line-In Adapter og Sonos Port
ps er meget bare meget svært at skrive om det og er jo ikke kun en fejl men mange så slut fra mig ,,,mvh per
Brugeravatar
Af hans123
12 timer efter man søger efter hjælp er det solgt. :D

Og ny ejer her et dejligt system som sikkert var billigt
Af orkin
Hej måske og jeg fik 19500 kr og ny pris omkring 25000 kr og han kender det bedre end mig og ved hvad fejl var ved mig og siger min router og den på mobil net er problemer og vil gerne noget ny ,,,mvh per
Af orkin
Og har snakker om de i lange tid om jeg vil sælge det og fik et tilbud efter jeg har snakker med han og siger ja tak
Af Spoxy
Du skrev: har sonos for over 30000 kr
Nu er det pludselig omkring 25000 😵🤔
Af orkin
Sonos Beam Wall Mount 500 kr og Essentials WB Sonos Era 100 400 kr og SONOS stand til ERA 300 3200 kr og er næster der op
Af orkin
orkin skrev: 18 apr 2025, 10:12 Sonos Beam Wall Mount 500 kr og Essentials WB Sonos Era 100 400 kr og SONOS stand til ERA 300 3200 kr og er næster der op
Dem fik han fra mig og ingen penge for det og kun jo ikke brug dem mere mvh per
Af Axlon
Så den virkelige grund til du oprettede denne tråd, var sådan set ikke for at få hjælp, men blot for at komme ud med dine frustrationer over at du ikke kunne finde ud af at bruge dit Sonos udstyr du lige havde solgt :D