Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af TYBO
Det fede ved det er at prisen altid er høj når de lige kommer på markedet og falder så en del efter 2 måneder.
Så....damn de bliver billige.
Det må da give problemer for Sony med de priser de kører med....de hamre jo prisen op ad.

Ville være nice hvis de så også lavede en 46" med samme specs til så ca. 7500kr i forhold til de andre...så var jeg sgu frisk....men ser ud til at der er noget af et hop....men nok også en bedre model....lidt surt med de model nummere....lidt a la philips....ikke til at finde rundt i.

http://www.hifipriser.dk/Products/Listp ... ?ID=442284
Af NoNameDesigndk
Samsungs nye A656 (næsten topmodellen) kommer til at koste 14999 i Fona i 40" udgaven.. spurgte her i tirsdags.. ;)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Cycon skrev: Med en prisforskel på 40 kr. (ikke 400-500 kr.) er det kun logisk at tage udgangspunkt i den nyeste model.
M87 er ikke nyere end M86. De har bare forskelligt design. Det er præcis samme TV.
Af Søndergård
Andromedia skrev:Spændende! Den nye 40" udgave koster kun 6617,- (B

Det er jo cirka samme pris som for S modellen. Mon ikke den nye model er bedre en Samsungs gamle entry model?

Glæder mig til der kommer en test på nettet...
Jeg vil meget gerne vide hvor du ser denne pris? Det lyder dælme attraktivt!
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
AndyBN skrev:Kan Flatpanels ikke arbejde på at få et af Samsungs nye hjem til test?

Kunne være rart at sammenligne med de ældre.

Og er der nogle der ved om LE32A456 er det samme som LN32A450 fra det amerikanske marked?
Jeg er ret sikker på, at jeg får nogle testmodeller hjem fra Samsung over de kommende måneder. Lige nu har jeg dog ikke overblik over hvilke og hvornår.

LN modellerne er de amerikanske modeller, ja. De er ofte en smule forskellige fra de Europæiske modeller.
Af Holm86
nogen som ved hvornår A6-serien lander i DK???

til 14.999,- lyder da som en okay pris. det er da hvad F86 koster i fona nu?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
F86 kan da fås ned til 10.000 kr. så vidt jeg kan se?
Brugeravatar
Af Andromedia
Søndergård skrev:
Andromedia skrev:Spændende! Den nye 40" udgave koster kun 6617,- (B

Det er jo cirka samme pris som for S modellen. Mon ikke den nye model er bedre en Samsungs gamle entry model?

Glæder mig til der kommer en test på nettet...
Jeg vil meget gerne vide hvor du ser denne pris? Det lyder dælme attraktivt!
Se her:
http://hifipriser.dk/Products/Listprice ... &Soegeord=

:)
Af achilles
A456 har ikke full HD opløsning, det har M86/M87.
Af Holm86
yakken skrev:F86 kan da fås ned til 10.000 kr. så vidt jeg kan se?
jep det kan den ... wupti.com har den til 9.999,- lige nu.

men det var bare mere fordi der blev sagt at den nye A6 serie ville komme til at koste 14.999,- i fona og det er nemlig hvad F86 koster i fona lige PT. så det må vel betyde at priserne bliver rimligt ens.

og så kan den selvfølgeligt altid findes billigere på nettet.
Af NoNameDesigndk
Cinemagic har A656 på lager til 12.799,- så ja ca samme pris som F86

http://cinemagic.dk/shop/samsung-le-40a656-3847p.html

og de har også A558 til 10.199,-

http://cinemagic.dk/shop/samsung-le-40a558-3848p.html

begge på lager, og så vidt jeg ved passer disse lagerinformationer.. ifølge dem selv begynder de i hvert fald ikke at sælge før de har dem, eller mulighed for at få dem fra dag til dag eller lign selv..
Senest rettet af NoNameDesigndk 06 maj 2008, 18:11, rettet i alt 1 gang.
Af Holm86
kanon ... står nemlig og skal have mig ny LCD og havde satset på at skulle have F86'eren men nu bliver det nok A656 :)
Af moller
Vær opmærskom på at nogle af de nye samsung måske er med DVB-C tuner, men sandsynligvis kun de nordiske modeller. Derfor kan en parallelimporteret model være uden!!.
Af theoneand
De nye skærme skulle være i butikkerne om 2-3 uger.

Glæder mig til at udskifet min Samsung til den nye A6 serien.

Husk, at alle de nye modeller også indeholder DVB-C Modul, dog er det kun expert/2tal, Elgiganten, Fona og Hifi klubben der sælger med DVB-C. Det er nogle Nordiske modeller.

Skønt man slipper for den box.

Mvh Thomas