Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af cirkel
Yousee internet er blevet for dyrt, Jeg vil gerne beholde deres tv pakke (er en del af huslejen) bland selv er tilkøb. Kan jeg stadigvæk have bland selv selvom jeg skifter isp?
Af Provinsen
Hej.
Den er lidt tricky. Tv2 s hovedkanal virker ikke fra mobile enheder også selvom du opholder dig hjemme medmindre du har internet fra yousee. Den virker dog på tv boks. Go figure....
Det virker også fint hvis du kører signalet direkte ind i tv via antennekabel. Mht til bland selv så har jeg ikke oplevet problemer. Fastspeed til eksempel kører via yousee/tdc kabler både fiber og coax. Det er så bare spørgsmålet om du har brug for så meget hastighed som de tilbyder, jeg kender jo ikke dit behov.

Mvh Provinsen.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Du skal være sikker på at det er muligt for andre, udbydere at levere Bredbånd på forbindelsen, det er ikke givet at det er muligt.
Af Provinsen
Radiomanden skrev: 8. apr 2025, 10:49 Du skal være sikker på at det er muligt for andre, udbydere at levere Bredbånd på forbindelsen, det er ikke givet at det er muligt.
Du har til dels ret. Men , det er efterhånden kun et fåtal af boligforeninger og grundejerforeninger, der holder fast i foreningsaftaler med kun en udbyder. Det hører fortiden til, ATT trådstarter hvis du er i tvivl om der kan leveres på din adresse skal du blot gå til den pågældende konkurrents hjemmeside, indtaste din adresse så finder du ud af om det er muligt.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Ja den nemmeste måde at finde ud af det på, er at indtaste din adresse hos en anden udbyder.