Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JFSørensen
Jeg står og skal til at investere i nyt Tv da det gamle er brændt af:-(

Jeg har dog ikke længere nogen som helst insigt i hvad der er godt og hvad der er skrammel osv...

Men anyways, jeg har kun ca. omkring 7k at bruge af lige pt (jeg ved det, det er ikke meget tv man får for de penge), så kan i hjælpe mig med at finde en flad på omkring de 40-42" til den pris, der self. også er værd at se på?

/JFSørensen
Af JFSørensen
Tak for linket, men kan du forklare lidt hvorfor det er bedre end andre i samme prisklasse?
Af TYBO
Tjaaa det er et helt nyt TV som lige er kommet på markedet.
Jeg har set på de 40+ TV som kan fåes incl porto og den var den mest roste...du kan godt få bedre TV hvis du betaler ekstra men det var vist over budgettet ik ?
Af lenasmil
Det var præcis osse dét jeg tænkte på - der er jo ikke mange muligheder i den prisklasse 40-42" O_O
Af JFSørensen
Hehe nej ved at mulighederne ikke er så store for de penge :p

Men det ser osse godt ud jo - Men har osse set at mange er glade for et Panasonic PX80... er det det værd at betale de par tusinde ekstra?
Af Zacho
Men det ser osse godt ud jo - Men har osse set at mange er glade for et Panasonic PX80... er det det værd at betale de par tusinde ekstra?
Vil du ahve et kort og præcist svar?

JA! :-)

Find dig en god forhandler og prut dig til en skarp pris.. Ellers er der altid pricerunner/hifipriser.dk
Af JFSørensen
Hehe jamen det må jeg jo lige se på;)

Men hvordan ka det være at det er så godt når det ikke har HD opløsning, hverken semi eller full? Det klarer det måske på en anden måde?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvad mener du med at den ikke har "semi" HD?

Opløsningen er 1366x768 hvilket svarer ca. til 720p. Det må vist betegnes som HD. Fuld HD er opreklameret og i denne prisramme er det bestemt ikke et kvalitetstegn - nærmere tvært imod. Du skal jo betale for de ekstra pixels og da de ikke afgør billedkvaliteten, må der altså være ofret på dén side hvis du vælger fuld HD.
Af JFSørensen
De info jeg kan finde på PX80 står der da 1024 x 768?
Af zyckelmaster
Det er stadig HD-ready (kræver 720 linier og har 768), men pointen er sådan set, at det ikke er særlig afgørende om der er 720, 768 eller 1080 linier, når du ser alm. tv og/eller film - det afgørende er tv'ets evne til at fremvise et godt billede. Og det gør PX80'eren simpelthen fremragende for sin prisklasse.
Af JFSørensen
Okay det lyder jo rigtig lovende:) Måske ska jeg se om jeg ka finde sådan en lille sag et sted så:-)
Nogen der ved hvor der er en forhandler i nærheden af randers;-)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nåååh... jeg troede vi stadig var ved at diskutere TYBO's link.

PX80 har 1024x768 hvilket stadig er HD.
Af Thor-thor
Kan anbefale www.ppradio.dk i århus

Det er et Panasonic center, meld dig ind i kundeklubben http://www.panasoniccenter.dk/ (gratis) inden køb så får du 30 måneders garanti inkl. pixelfejl

PPradio har rimelig skarpe "internetpriser", check hjemmeside, de er inkl. fragt, så hvis du henter selv kan du trække 500kr fra.

T