Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

så kan man ca. gange de 1000w med 3, så det bliver 3000w mod de 200w.
Jeg tror der er en østeuropæisk gut fra youtube der snart laver sådan en test, så man får noget mere præcist end matematikkens gætværk.

Nvidia roder vist også med en arm baseret AI supercomputer. Jeg har bare ikke læst om det endnu hvad det går ud på.
Skulle den ikke komme ud i næste uge?

Btw, nu har jeg fået Netflix selv om jeg ikke ser film og serier, det F1 ser godt ud, men er det mest nye udgivelser der er i HDR 10+?
Jeg synes det kunne være meget sjovt, hvis der kunne tages initiativ og konstruere en ønskeliste til tvOS fra flatpanels ATV brugere og sende den til Apple feedback. Som kunne repræsentere ønsker fra et større antal brugere.
Jeg ved bare ikke hvordan og hvorledes med "konstruktionen", med interesse fra brugere og om det overhovedet vil gøre en større forskel i at blive "hørt" hos Apple, end at hvis hver individuelt lavede feedback som normalt.
Bare lige en tanke, som samtidig også i mine tanker hurtigt glider ud i sandet, fordi jeg ikke selv gider at tage det primære initiativ :).
Jeg hører, at denne nye OneCast app gør det muligt at streame Xbox-spil til Apple TV. Det skulle virke med både lokal streaming fra en Xbox-konsol på netværket og streaming fra xCloud (spillene der indgår Xbox Game Pass Ultimate), altså over internettet.

Jeg har ikke pt. Xbox Game Pass Ultimate-abonnement. Nogen andre der har og kan teste?

https://apps.apple.com/us/app/onecast-x ... rm=appleTV
disqus_Cr1DFvT0xq skrev: 31. mar 2025, 19:19 tvOS 18.4 klar til download til ATV HD 2015 og nyere.
https://support.apple.com/da-dk/106336
Nåh så blev det alligevel i marts :D

Der ser ud til kun at være små nyheder i softwaren:
- "Automatically Download In-App Content" i indstillingsmenuen (nok mest relevant til spil)
- Matter support for robotstøvsugere
- ChatKit i tvOS, men mon ikke det vedrører den kommende HomePod med skærm
- Mindre redesign af Apple TV appen (karusellen øverst)

AppleInsider skriver, at tvOS 18.4 også tilføjer understøttelse af lossless lys og ultra-low latency med AirPods Max, men det er ikke korrekt. Dette virker kun over USB-C, altså kun på de andre Apple-platforme.
  • 1
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80