Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej
Efter seneste google tv opdatering, kan mit Samsung tv fra 2019 ikke finde chromecast tv via HDMI. Den eneste måde er at hive ledning ud af chromcast også virker det igen..... Det er rimelig irriterende, jeg har forsøgt at lave en reset, men det har ikke virket. Tv findet af og til også Google tv som apple tv..... Nogen har har et ligende problem og har en løsning O_O Tv'et har nyest firmware!
Bruges der CEC, så skulle det ske automatisk.
Radiomanden skrev: 26. dec 2024, 13:25 Bruges der CEC, så skulle det ske automatisk.
Luk nu r*ven med dit CEC - det svarer du hver eneste gang at der er nogen der har problemer med et eller andet eksternt.

Din post hjælper overhovedet ikke trådstarter - ligesom de 51576 andre kommentarer at du har i samtlige tråde herinde.

Skriv kun om noget som du reelt har noget forstand på, i stedet for at komme med generelle og google svar på samtlige tråde herinde.

Du fylder forummet om med ligegyldige forslag, som folk så skal scrolle forbi, for måske at finde et reelt svar.

Så lad være med at kommenter på alt herinde.

På forhånd tak!!!!!
Har ikke være ude for at CEC ikke virker, der har være brugt Sony, Samsung og Panasonic TVer.
Kommenterer på alt. Nej det gør jeg ikke.
Der er rigtig mange, men det kan der da gøres noget ved, hvis jeg gider.
Nok det forkerte opslag, men mange tv kunne ikke finde de ældre casts,
Google har vist fået det helt løst nu…