Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Radiomanden
JornH skrev: 15. mar 2025, 09:19 Dem med Telia net skulle ikke kunne se TV 2 Play, nogen her med Telia? Hvad sker der når det forsøges at se Play?
Det er der skrevet om her på digitalt.tv
https://digitalt.tv/tv-2-play-problemer ... via-telia/
Af JornH
Jeg kan kun se overskrifter på Bo’s side resten er bare reklamer…
Brugeravatar
Af Radiomanden
Så galt er det nok ikke, men brug som jeg en Add blocker.

Her er teksten.

TV 2 melder at der siden fredag (14. marts 2025) kan lige nu opleves problemer med at afspille TV 2 Play, hvis du får internet via Telia.

TV 2’s teknikere er i gang med at undersøge, hvor fejlen kan ligge – hos TV 2, Telia eller et andet sted i kæden.

Oplever du dette problem, oplyser TV 2 at du med fordel kan prøve at slukke for din router i 2-5 min eller nulstille routeren. og derefter tænde den på ny. Det kan være, at det løser problemerne med at afspille TV 2 Play.
Af JornH
Det er derfor jeg spørger hvad opleves der af problemer når man prøver at se TV 2 Play, men der må vi vente på en Telia bruger med Play…

Vedr. Bos side, jeg har på min ene computer en web browser der blokeret alle reklamer, men så kan man slet ikke læse hans side. :)
Brugeravatar
Af Radiomanden
Det problem havde jeg også, men det var bare at vælge de rigtige cookies. fravælger for det meste alle cookies, men det er ikke på alle sider det er muligt.