Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Er lige gået i gang med at gense Weekend Warm-Up. HDR ikonet vises indledningsvist, men det ser ikke ud til, at al indholdet er i 4K. Hvad er jeres indtryk?

Ser det via LG G4 og Apple TV 4K 3. gen.
Det er nok kun selve løbet der vises i 4 K, som starter søndag morgen kl. 5, men vi må se ved træning i nat hvordan det vises…
Men skal man have en ATV for at se det i 4K? Jeg har ikke fået min endnu, men jeg kan vist hverken se eller tjekke om det er i 4K nu på mit TV, især tvivler jeg på de online i bilerne er ret god kvalitet…
Jeg testede lige på TV 3 Sport, jeg syntes det ser pænere ud på F1 TV, især det skema med tiderne…
Men jeg syntes det er ringe, hvis man ikke med et 4K TV, kan se det i 4K, selvom der kan være nogle fordele med en Apple tv boks…
Det er der desværre en del eksempler på efterhånden. Smart TV er ikke designet til at holde. De er designet til at sælge. I mange år har de slet ikke modtaget OS-opdateringer, hvilket har gjort, at apps også ophører med at virke efterhånden. Flatpanels har lagt et stort pres på producenterne for at rette det og heldigvis er LG og Samsung nu begyndt at opdatere.

Du bliver dog glad for Apple TV 4K, tror jeg. Det er en helt anden brugeroplevelse, hardwaren er langt, langt kraftigere og du får løbende nye funktioner via gratis opdateringer.
Forhandleren lovede jeg kunne hente min ATV boks senest idag, men nu er det en uge siden jeg bestilte den, de har nogen af de 68GB uden lan bokse, men de kan ikke bruges, jeg håber jeg når at se lidt af løbet på søndag, selvom jeg ikke kan nå at se hele løbet Live…
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8