Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Det er ikke noget jeg kan finde i indstillinger, jeg vil prøve at spørge hos forhandleren når jeg skal hente min ATV boks.
Vent nu lige lidt, det har jo Android, se i indstillinger/skærm og lyd.
ja det gør det da naturligvis, så når alt andet fejler, se i manualen.
Jeg har kun fået en sparsom manual med den går kun til punkt 13, men ikke op til punkt 32 om CEC…

Der var flere manualer men forhandleren sagde jeg kun behøvede den danske og tog de andre fra…
Forøvrigt er CEC slået til og tænder boksene, men ikke slået til så tvet til slut også igen skulle slukke boksene, men min fejl var jeg ikke vidste man skulle vælge indgange i menuen først.
Danske manualer er de dårligste, det er den Engelske eller den Svenske der er bedst. Bruger selv kun de Engelske.
VIERA Link
● Use HDMI1 - 4 for VIERA Link connection.
● For details, refer to [eHELP] (Search by Purpose
Functions > VIERA Link “HDAVI Control"
Står det der i manualen? Min har kun 3 HDMI indgange og alle menuer er på dansk. HDAVI bruger jeg nok ikke…
Det er fra et andet Panasonic, men måden at anvende CEC (Vieralink) på er den samme.

Du kan også læse en beskrivelse af det her.
https://help.na.panasonic.com/answers/h ... on-the-tv/
Jeg kørte lige op til forhandeleren der bor tæt på, man får kun en sparsom manual med, man kan evt. selv printe den fulde manual ud, jeg ville lige forhøre vedr. min Apple TV, men får den nok først imorgen, men så er F1 TV startet med at vise F1, men hun mente kun, damen jeg talte mente at kun selve løbet er i 4K.
Jeg får nok ikke set løbet søndag morgen, inden senere på dagen forskudt…
Men hvorfor ikke kalde det noget der er til at forstå? Det Vieralink kaldes det ikke mere for på nye TV eller de bruger bare CEC… forøvrigt svært at finde rundt i de menuer, hvoraf flere kan tilgåes på 2 måder…
Som jeg skrev tidligere, så har de enkelte fabrikater deres eget navn for funktionen, derudover er der ingen forskel.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8