Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Det kan jeg ikke tro du bliver skuffet med, og du har jo din Nokia 8000 til det smarte, lige som jeg har en Google TV til det.
JornH skrev: 1. mar 2025, 19:08 Jeg har aftalt de kommer og tilslutter den Panasonic på tirsdag…

2 andre skriver de har problemer med at få deres nye LGs til at virke…
3 andre skriver de har problemer med at få deres nye Panasonic's til at virke…
Ja Billedeprofil Biograf.
Jeg kunne ikke få et ordentlig billede med Varm, generelt for Rødt, valgte kold, så var den der.
Nu har jeg fået mit ny Panasonic TV, foreløbigt ser det godt ud, men lidt omstændigt at få apps på TVet, så bruger i starten min Nokia boks, men har fået downloadet et par Apps endeligt…
Både Nokia 8000 og Google Streameren er billigere og kan det samme.
Jeg valgte jo at købe et TV så jeg ikke skulle bruge Medie boksene, ud over More TV boksen, der har kanaler man ellers ikke kan se. Lige et spørgsmål… jeg var lige oppe ved forhandleren, han sagde de frarådede at bokse automatisk tænder TVet, er der andre der har problemer med det at bokse tænder tvet?
Det er der på ingen måde problemer med, det samme gælder for BD afspilleren, det er jo det CEC bruges til, enten at externe enheder tænder TVet eller omvendt. Bruger ikke andet end at Streameren tænder TVet.
Du har købt et Panasonic, hvilke App's har Fire TV OS som bruges.? DRTV, TV2 Play, Viaplay, hvilke.?
Han sagde der kunne være visse forstyrelser hvis boksene tænder tvet…

Mit nye tv er ikke med Fire TV, jeg kan hente en masse apps som med andre Google TV som feks. en Samsung…
Jeg har ikke fået tjekket hvor mange apps der er, bruger bare TV 2 Play, Max og Disney.
Jeg kunne ikke lige finde log ind info på SkyShowtime, må se den på Nokia boksen…
Det har jeg ikke oplevet, hverken på det gamle Samsung, med diverse enheder tilsluttet, eller på Panasonic med de enheder der har været og er tilsluttet.

Sky Showtime log in. gå til https://www.skyshowtime.com/dk/start indtast mailadresse, tryk fortsæt indtast adgangskode, derefter logger du ind. har du ikke en kodehusker og har glemt koden, så kan du få den tilsendt.
Når der så er logget ind der, så bruger du det log in på TVet
Som noget nyt kan man hente F1 TV appen, det kunne jeg ikke med mit Samsung tv, men nok det samme Google tv, som mine bokse har, nu mangler jeg bare at få F1 tv til at virke med at se løb.
TVet kan godt have en ældre Android version. Det kan du nemt se hvilken det har.
Jeg spurgte til apps ville fortsætte med at virke eller om OS ville blive forældet, ham der kom med TVet mente ikke der skulle blive problemer med det. Virker nu uden boks at se Formel 1 på det ny TV.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8