Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Rasmus Larsen skrev: 21. feb 2025, 05:20
boonies skrev: 20. feb 2025, 21:14 Andre der har oplevet at man ikke længere kan se programmer i 4K i DRTV appen?
Ja det ser sørme ud til at de har fjernet det. 'Teaterblod' streames i op til 1080p. Og 'Carmen Curlers' ser de ud til helt at have fjernet fra DRTV?
Er 4K også fjernet fra Android TV og/eller Shield?
Mit 'smart TV' har en gammel DRTV app, så kan ikke selv tjekke. Huset er en anden serie de havde i 4K.
Jeg kan i alt fald ikke finde noget, andre skriver det samme. Jeg skrev også at der heller ikke var noget på TV2 Play, men det er der, men man ligger ikke mærke til at det er i UHD, da der bruges en meget lav Bitrate, den er kun på lidt over 12 Mbit/sec, det er bestemt ikke meget, det kan gøres bedre.
disqus_Cr1DFvT0xq skrev: 20. feb 2025, 16:58
kabri skrev: 20. feb 2025, 13:09 Hvor blev den der 18.4 beta af?
Det må man nok spørge dig om??. Du lovede os jo at den ville komme sidste uge :)

Rekorden er 27 dage for beta pause. Så det kan godt være at 18.4 beta slår den.
Haha, jamen jeg havde det bare fra ham bloomberg gutten.. har desværre ingen særlig indsigt i planerne :D
Rasmus Larsen skrev: 21. feb 2025, 07:40 Hehe ja, det kan da være :D

Jeg må prøve at skifte til offentligt WiFi SSID. Jeg ved bare ikke om, det også løser problemet med Bluetooth på fjernbetjeningen. Det er lidt som problemet lige i starten efter lanceringen af Apple TV 4K 2022, hvilket de så løste med en senere opdatering. Måske de er ved at klargøre tvOS-koden til ny Apple TV boks i 2025 med egen WiFi/BT-chip
hva så? har du fået løst dit problem eller driller det stadig?
MacRumors skriver: Apple's 64GB Era is Over

Apple TV 4K... :D

De skriver også: Assassin's Creed Shadows Coming to Mac on March 20 (plus iPad)

Apple TV 4K med sin A15 chip... :s

Og så er der denne her: tvOS 18.4 Beta Further Hints at Apple's Work on Smart Home Hub

"MacRumors found that Apple has added ChatKit framework to the tvOS code, which is curious as there is no Messages app available on the Apple TV or the HomePod."
  • 1
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 80