Log ind med sociale netværk
08 jan 2025, 18:17
Kan så tilføje at jeg blev logget ud i dag, for første gang siden maj sidste år.
09 jan 2025, 05:34
KristofferA skrev: ↑06 jan 2025, 13:00 Jep sker ofte her på nyeste Apple TV opdateret. Det samme på min forældres forrige gen. Apple TV. DRs app er desværre mega buggy! De bruger også en app til alle platforme. Man skulle tro at med deres midler, var der råd til en ordentlig Apple TV app.Så vidt jeg husker, så har Apple for nogle år siden fjernet muligheden for app lavet på webapp i modsætning til tv styre systememer. Så nej det er ikke sammen app
09 jan 2025, 12:48
Hvis du i øvrigt tænker på TVML, var det ikke webapps, men en HTML-lignende måde, at lave apps på.
OrigT-Duck skrev: ↑09 jan 2025, 05:34Det han nok mener er, at det er samme app-platform, der er på alle OS'er.KristofferA skrev: ↑06 jan 2025, 13:00 Jep sker ofte her på nyeste Apple TV opdateret. Det samme på min forældres forrige gen. Apple TV. DRs app er desværre mega buggy! De bruger også en app til alle platforme. Man skulle tro at med deres midler, var der råd til en ordentlig Apple TV app.Så vidt jeg husker, så har Apple for nogle år siden fjernet muligheden for app lavet på webapp i modsætning til tv styre systememer. Så nej det er ikke sammen app
Hvis du i øvrigt tænker på TVML, var det ikke webapps, men en HTML-lignende måde, at lave apps på.
09 jan 2025, 16:29
lunddal skrev: ↑09 jan 2025, 12:48Det er nok det jeg mener ja. Men så er det jo ikke sammen platform den kører på tvos. Da på andre tv is stadig er tvml. Netop for de kun skal vedligeholde få steder som muligtOrigT-Duck skrev: ↑09 jan 2025, 05:34Det han nok mener er, at det er samme app-platform, der er på alle OS'er.KristofferA skrev: ↑06 jan 2025, 13:00 Jep sker ofte her på nyeste Apple TV opdateret. Det samme på min forældres forrige gen. Apple TV. DRs app er desværre mega buggy! De bruger også en app til alle platforme. Man skulle tro at med deres midler, var der råd til en ordentlig Apple TV app.Så vidt jeg husker, så har Apple for nogle år siden fjernet muligheden for app lavet på webapp i modsætning til tv styre systememer. Så nej det er ikke sammen app
09 jan 2025, 21:35
Gennem de sidste 2 uger har jeg ca 5 gange oplevet at appen pludselig er gået ned .
Møg irriterende da den så ikke husker hvor langt man er kommer i afspilningen.
Har Apple TV 4K
Møg irriterende da den så ikke husker hvor langt man er kommer i afspilningen.
Har Apple TV 4K
10 jan 2025, 15:46
DRs app er lavet i et system, der kan spytte diverse platform-udgaver ud (tvOS, iOS, Android, Google TV m.m.), så de kun skal koncentrere sig om indholdet. Derfor er det reelt den bagvedliggende leverandør, der står for kvaliteten af de apps.
OrigT-Duck skrev: ↑09 jan 2025, 16:29TVML var en Apple-ting.lunddal skrev: ↑09 jan 2025, 12:48Det er nok det jeg mener ja. Men så er det jo ikke sammen platform den kører på tvos. Da på andre tv is stadig er tvml. Netop for de kun skal vedligeholde få steder som muligtOrigT-Duck skrev: ↑09 jan 2025, 05:34Det han nok mener er, at det er samme app-platform, der er på alle OS'er.
Så vidt jeg husker, så har Apple for nogle år siden fjernet muligheden for app lavet på webapp i modsætning til tv styre systememer. Så nej det er ikke sammen app
DRs app er lavet i et system, der kan spytte diverse platform-udgaver ud (tvOS, iOS, Android, Google TV m.m.), så de kun skal koncentrere sig om indholdet. Derfor er det reelt den bagvedliggende leverandør, der står for kvaliteten af de apps.
25 mar 2025, 15:18
Jeg har netop købt Apple TV , 128 GB med Ethernet, og der har jeg oplevet at både DR og TV2 har lukket ned under afspilning. Alle gange har det været direkte sportsudsendelser så ingen problem med at starte op igen. Men da møjirriterende med noget ny isenkram.
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto