Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Holger-P
Jeg har tabt min Remote fra Apple TV fra stuebordet, det landede egentlig ok på gulvet.. Men herefter virker ok knappen ikke mere, heller ikke den ring udenom man bruger til at scrolle med.. Alle andre knapper virker fint.. Nogen der har et godt råd?

HDMI kabel, jeg er usikker på om den gamle jeg har liggende og bruger er god nok, hvad kræves der af et HDMI kabel, skal man bare gå efter dem hvor der står F.eks 2.0 på?
Brugeravatar
Af Radiomanden
ATV kan jo også betjenes med TV Remoten. HDMI 2.0 4K, HDR, Dolby Atmos.
Af Brixen
Apple tv har en indbygget test af HDMI kablet. Den kan du prøve at køre.
Brugeravatar
Af Johnjohn
ATV remoten er af ringe kvalitet , den er super skrøbelig, jeg har aldrig før haft en fjernbetjening der ikke kunne tåle en tur på gulvet! på min faldt power knappen af, men det fiksede jeg med et silikone cover som holder den på plads!
Brugeravatar
Af Radiomanden
Det nemmeste alternativ er at bruge TV Remoten.
Brugeravatar
Af KimKaos
Køb en igennem DBA - de ligger omkring 2-300

Jeg fik en ekstra - helt ny og ubrugt for 250,-
Senest rettet af KimKaos 11. jan 2025, 20:24, rettet i alt 1 gang.
Af sokken
Johnjohn skrev: 11. jan 2025, 12:56 ATV remoten er af ringe kvalitet , den er super skrøbelig, jeg har aldrig før haft en fjernbetjening der ikke kunne tåle en tur på gulvet! på min faldt power knappen af, men det fiksede jeg med et silikone cover som holder den på plads!
Så må der være forskel på kvaliteten fordi jeg har modsat oplevelse. Jeg har tabt mine mange gange på gulvet uden de har taget skade
Brugeravatar
Af Naiera
At påstå at den nye ATV-fjernbetjening er af “ringe kvalitet” er vist at gå lige lovligt langt. Den er jo bygget som en tank, men en tank holder nok heller ikke til at falde 50 meter ud over en skrænt…