Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Brixen
Axlon skrev: 05 jan 2025, 08:58 Jeg kan kun opfordre til at fejlmelde det hos DR.
Vi oplever det sker 3-5 gange om ugen.
Og når DR appen bryder ned, så glemmer den også hvad man afspillede, eller var nået til, så man skal til at sidde og spole frem til hvor man ca. var nået til🤬
God idé. Jeg har lige fejlmeldt i dag, da det skete igen i går aftes.
Jeg oplever tit at DR appen går ned.

Jeg er også pænt træt af, at appen tager ca. 30 sekunder ekstra fra man klikker på sit brugernavn til man kan åbne det program, man gerne vil se, efter at de indførte obligatorisk login hver gang appen starter.

Derudover oplever jeg også ofte, at hele interfacet ligesom skal genstartes, hver gang jeg vender tilbage til appen fra en anden streamingtjeneste.
Hvilke AppleTv har man? Jeg har aldrig oplevet at DR lukker ned og jeg ser det ofte og er logget ind på DR. Har seneste AppleTv med Ethernet og 128 GB
boonies skrev: 07 jan 2025, 18:25 Jeg har nyeste ATV og har aldrig oplevet at DRTV appen crasher.
Jeg kører uden login, ved ikke om det kan gøre en forskel.
Uden eller med login har ingen betydning 👍
Vi oplever det samme. Har samtidig observeret at casten på appen var oppe på over 5 GB brugt lagerplads. Mon der er en sammenhæng?
Det var med login men jeg har efterfølgende logget ud, slettet appen, installeret igen og IKKe logget ind. Her stiger casten stadig lige så stille og roligt.
Af JornH
Ingen grund til at bruge Appen på en iPad…gør jeg aldrig er ikke logget ind…
Af Axlon
JornH skrev: 07 jan 2025, 21:14 Ingen grund til at bruge Appen på en iPad…gør jeg aldrig er ikke logget ind…
Tjaa, det har du vel ret i, hvis man bor alene, så der ikke er andre til at bruge TV'et, men nu har jeg engang valgt at have en familie, og det sker af og til, at jeg har lyst til at se et eller anden udsendelse, end det fruen sidder og ser på TV'et ;)
lommeregner skrev: 07 jan 2025, 18:27
boonies skrev: 07 jan 2025, 18:25 Jeg har nyeste ATV og har aldrig oplevet at DRTV appen crasher.
Jeg kører uden login, ved ikke om det kan gøre en forskel.
Uden eller med login har ingen betydning 👍
Jeg må bare være heldig så, ingen crashes her.
Appen bruger dog 6,3 GB plads kan jeg se, så det burde DR nok få fikset.
Af JornH
Axlon skrev: 08 jan 2025, 06:46
JornH skrev: 07 jan 2025, 21:14 Ingen grund til at bruge Appen på en iPad…gør jeg aldrig er ikke logget ind…
Tjaa, det har du vel ret i, hvis man bor alene, så der ikke er andre til at bruge TV'et, men nu har jeg engang valgt at have en familie, og det sker af og til, at jeg har lyst til at se et eller anden udsendelse, end det fruen sidder og ser på TV'et ;)
Det har ikke noget med hvad fruen ser, man skriver bare www.dr.dk i browseren i iPaden.