Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kenegs
Hej alle

Jeg har lige været nede i en Expert butik, hvor de oplyste mig at Sony X3500 udgår til "fordel" for X3000

Kan det være rigtigt? Jeg har da forstået at X3500 modellen var den seneste model (de siger at det bare er designet til forskel, men det var jo også det jeg gerne ville have med X3500).

Er der nogen der kan be- eller afkræfte dette?

Mvh
Kenneth
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg har ikke hørt noget fra Sony og jeg synes det lyder ret usandsynligt. Selvfølgelig udgår den før eller senere, men lige i øjeblikket er der ikke udsigt til det.

Den forventes dog at erstattes engang i slutningen af året, så vidt jeg erindrer.
Af chico
På Sony´s hjemmeside kan du se, at den fortsat står i rækken af modeller der er på markedet - de har også en liste over tidligere modeller.
Af TYBO
Regl nr 1...aldrig stol på en sælger :)
Af kenegs
Jeg regner selvfølgelig med, at den bliver erstattet af en X4000 på et tidspunkt, men kan jo heller ikke forstå at man siger at den er ved at udgå og ikke kan bestilles mere.

Men nej... Jeg stoler aldrig på en sælger (har selv været det, og er det i bund og grund stadigvæk O-O )

Men jeg antager at sælgeren bare ikke havde nogle modeller hjemme, og at lev. tiden evt. er høj, og at han derfor helst ville af med hans X3000'ere (som han sjovt nok kunne levere med det samme). O_O
Af kenegs
Så tror jeg sgu jeg venter til ca. Oktober...
Det er "for sent" at købe X3500 når den står til udskiftning om ganske få mdr.