Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej alle!

Jeg står i en situation at vores TV desværre ikke vil tænde. Jeg skal derfor få købt en nyt TV. Jeg kan se at det er tilbud på LG b3 77 tommer . Er dette TV et godt tilbud som i vil anbefale eller synes i at jeg skal vente og se om der kommer januar tilbud? Nu kender jeg ikke TV markedet så godt, så jeg tænkte om i ved om der typisk kommer gode tilbud i januar mdr. håber i kan hjælpe! :)
Lige nu er der jo fuld gang i udsalg, så der er da gode tilbud.

Hvis du tænker 2025 modeller, så går der en tid endnu, der skal først lige være CES udstilling, så komme modellerne om kring slutningen af kvartalet.
Senest rettet af Radiomanden 28. dec 2024, 10:32, rettet i alt 1 gang.
Radiomanden skrev: 28. dec 2024, 10:15 Lige nu er der jo fuld gang i udsalg, så der er da gode tilbud.

Hvis du tænker 2025 modeller, så går der en tid endnu, der skal først lige være CES udstilling, så komme modellerne om kring slutningen af kvartalet.
Udgivelserne synes jeg så efterhånden er blevet skubbet en del de senere år, afhængig af hvilken producent vi snakker. Nogle gange synes jeg vi er henne ved sommer inden der for alvor sker noget.
Radiomanden skrev:Lige nu er der jo fuld gang i udsalg, så der er da gode tilbud.

Jeg mente om 2024 modellerne vil blive billigere i januar måned da der plejer komme 2025 modeller til det nye år. Jeg ved bare ikke hvornår de lancere de nye modeller og hvornår der så kommer tilbud på 2024 modeller. Er LG OLED B3 77 et godt tilbud ? Eller skal jeg vente og se om der kommer noget andet ?
Der går som skrevet nogle måneder ind i året før der kommer nye modeller ud, så ja der er da til den tid ret sikkert noget at hente på de restlagre der er af tidligere modeller.