Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af HrJensen1
#365082
I stedet for at vente på at butikken finder frem til, at du selv skal transportere den ned i butikken, for at de så kan sende den ind til service, kan du med fordel selv ringe til LG's kundeservice. Så kan de guide dig til måske at prøve nogle ting, eller bestille en service hjemme ved dig selv, i stedet for at du bøvler med butikken. For butikkerne gider helst ikke tage sig af sådanne problemer, og ender alligevel med at udlevere telefonnummeret til LG's kundeservice efter nogle ugers snøvlen ;-)
Af Danni
#365268
HrJensen1 skrev: 17. dec 2024, 18:21 I stedet for at vente på at butikken finder frem til, at du selv skal transportere den ned i butikken, for at de så kan sende den ind til service, kan du med fordel selv ringe til LG's kundeservice. Så kan de guide dig til måske at prøve nogle ting, eller bestille en service hjemme ved dig selv, i stedet for at du bøvler med butikken. For butikkerne gider helst ikke tage sig af sådanne problemer, og ender alligevel med at udlevere telefonnummeret til LG's kundeservice efter nogle ugers snøvlen ;-)
Det var også sådan det gik, jeg ringet til LG support. De var ret sikker på ud fra de klip jeg sendte til dem at panelet havde en fejl. Så de kommer og skifter det på mandag.
Af Danni
#365857
Update!

For dem det måtte være interessant for :)

Fik først skiftet hele panelet, det virket ikke. har så i fredags fået skiftet main board og power supply. har virket hele weekenden, så nu krydser vi fingere :)